Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad är det för fel på hemsidan?

  • martina63 10 oktober 2013

    Har sett detta tidigare, men varför kommer helt vita sidor upp när man söker i forum eller recept? Tycker matklubbens hemsida blivit under all kritik. Ska det vara så här super långsamt och dåliga funktioner hela tiden. Trodde det var ett fel som skulle åtgärdas. Fy!
    Dessutom får man en inbjudan att köpa aktier i matklubben, vem vill det när inget funkar?
    Vilket skämt
    :(

  • Mistys 10 oktober 2013

    Håller med till 100%. Matklubben suger rejält. En uslare sida får man leta efter just nu. Har precis försökt söka upp recept till helgen Gick inte. Recepten lägger sig på varandra och det går inte att läsa eller så blir det vita sidor som täcker recepten. Försökte också leta efter en gammal tråd. Då kom bara en banner fram där det står "alkohol skadar allvarligt din hälsa". Kom inte vidare i sökandet. Som det är just nu är Matklubben helt värdelös. Var bra en gång i tiden men just nu fungerar inga funktioner alls. Lägg ner eller gör om. Köpa aktier i något som inte fungerar ? Aldrig... måste vara ett skämt.

  • Mistys 10 oktober 2013

    En fråga: Om ni andra skriver i ex ordet fläskfilé i receptsök och får fram recept. Vad händer om ni scrollar ner ..? Jag får fram ett par recept sen byts sidan mot en reklamsida ...kommer inte vidare i mitt receptsök.

  • aattaa 10 oktober 2013

    det verkar konstigt ,jag har inga problem alls

  • Vintra 10 oktober 2013

    Jag har inga problem med vita sidor eller liknande. {dont-know}

  • rosatalo 12 oktober 2013

    Alla mina söner som begriper sig på datorer, påstår att det ska bero på ens dator när jag klagar på liknande saker. Jag har aldrig några problem med just matklubbens sidor. De fungerar som jag önskar.

  • DoctorWho 12 oktober 2013

    Problemen ovan har jag inte men ett annat med receptbilder och undrar om jag är ensam om det. När det finns fler bilder i ett recept och jag klickar på en av dem händer först ingenting, bortsett från att alla bilderna blir små. Efter flera försök dyker följande text upp: "The requested content cannot be loaded. Please try again later." Hoppades att det var en tillfällig bugg men nu har jag haft problemet i mer än tre veckor. Hittills händer detta med ALLA recept med minst två bilder som jag har tittat på. Vill inte maila MK än ifall felet är min dator/webbläsare. Är det fler som har samma problem?
    Jordnöts- och bananmuffins

  • jacob_henriksen1 12 oktober 2013

    Det kan jag dementera i detta fall rosatalo.

    Jag sitter på en kraftfull dator och upplever dessa problem emellanåt. Problem har med matklubbens servrar att göra. Alternativt är sajten i sig dåligt byggd så att det uppstår problem när den ska laddas. Förmodligen uppstår detta problem när många användare besöker sajten samtidigt.

  • rosatalo 13 oktober 2013

    Skrivet av jacob_henriksen1 den 12 okt 2013

    Det kan jag dementera i detta fall rosatalo.

    Jag sitter på en kraftfull dator och upplever dessa problem emellanåt. Problem har med matklubbens servrar att göra. Alternativt är sajten i sig dåligt byggd så att det uppstår problem när den ska laddas. Förmodligen uppstår detta problem när många användare besöker sajten samtidigt.


    De kanske bara tycker att jag tjatar, och att det är ett bra svar när man inte har lust att engagera sig just då, vilka små uslingar. :<

  • Vintra 13 oktober 2013

    Skrivet av DoctorWho den 12 okt 2013

    Problemen ovan har jag inte men ett annat med receptbilder och undrar om jag är ensam om det. När det finns fler bilder i ett recept och jag klickar på en av dem händer först ingenting, bortsett från att alla bilderna blir små. Efter flera försök dyker följande text upp: "The requested content cannot be loaded. Please try again later." Hoppades att det var en tillfällig bugg men nu har jag haft problemet i mer än tre veckor. Hittills händer detta med ALLA recept med minst två bilder som jag har tittat på. Vill inte maila MK än ifall felet är min dator/webbläsare. Är det fler som har samma problem?

    Det där händer mig ibland med. {dont-know}

  • eva23 15 januari 2016

    Ja, vad är det för fel på hemsidan, när det fortfarande efter drygt två timmar ligger kvar samma recept på startsidan under "Recept andra gillar just nu" med att det sparades för 7 minuter sedan fast jag efter det har varit inne och sparat tre-fyra recept, men de kommer inte upp?

  • eva23 16 januari 2016

    Det som ligger under "allmänt" på hemsidan uppdateras ju uppenbarligen inte heller.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.