Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vänförfrågan?

  • Darkanna 8 december 2009

    Hejsan!


    Fått två mail nu om att jag ska ha vänförfrågninagr här på matklubben.se, men trycker på "vänner" och då är det ekande tomt(L)

    Vad beror det på, folk som blivit min vän sedan ångrat sig, 2 ggr, eller hittar jag inte vart jag finner förfrågningarna?

    Mvh

    Anna

  • Darkanna 8 december 2009

    Jasså, nu fick jag en vänförfrågan jag accepterade!

    Då vet jag det funkar, och tji fick dom förra som måste ha ångrat sig att bli min vän *tihi*

  • mattjejen 8 december 2009

    (Y)

  • Marre73 26 maj 2010

    Har också fått 2 vänförfrågningar men tackat nej pga att dom varit helt nya, inte funnits några recept, inen som helst beskrivning eller bild(ej viktigt heller) på folket i fråga, varför då bli vän.?
    Med en vän vill man då ha något gemensamt, som tex matintresse eller liknande(N).Ni får gärna bli min vän men något vill jag ha att hämta från er...

  • ros 27 juni 2010

    {snicker}Jag fick en vänförfrågan.
    Men jag kan inte se vem det är
    Vad beror det på?

  • chrisq 27 juni 2010

    :DDjag testade o vill gärna bli vän med dig du har så mycket gott i dina recept får se om det funkar nu då kram

  • ros 27 juni 2010

    Skrivet av chrisn den 27 jun 2010

    :DDjag testade o vill gärna bli vän med dig du har så mycket gott i dina recept får se om det funkar nu då kram


    Hej!
    Vad trevligt att du gillar mina recept
    Visst vill jag bli vän med dig!
    Nu fungerade vänförfrågan

    Ha det så gött!

  • siggemums 27 juni 2010

    Jag måste passa på att säga att jag också har lagt märke till dina recept och verkligen gillar dem också. Du verkar vara fantastiskt duktig och de som får njuta av din matlagning är säkert lyckligt lottade.

  • ros 27 juni 2010

    Skrivet av siggemums den 27 jun 2010

    Jag måste passa på att säga att jag också har lagt märke till dina recept och verkligen gillar dem också. Du verkar vara fantastiskt duktig och de som får njuta av din matlagning är säkert lyckligt lottade.


    Hej!
    Du är ju för snäll!
    Visst uppskattar min familj och mina vänner min matlagning!

    Ha det så gött!

  • ros 10 januari 2011

    Hej!
    Jag hade fått en vänförfrågan i går kl 23.14.
    Men när jag öppnade mailet idag så kan jag inte se vem det var

    Sänd gärna förfrågan igen så får vi se om det fungerat bättre

    Ha en bra dag!
    Mvh Ros

  • daniely 10 januari 2011

    Hej!

    Om ni får en vänförfrågan på mail och sedan inte har någon på sidan så beror det på att användaren som gjorde förfrågan har ångrat sig under tiden, troligtvis klickat fel eller så.

    I nya versionen kommer man få ange ett meddelande när man gör en vännerförfrågan så man kan skriva vem man är :) (Detta hoppas jag hindrar felklick också)

    MvH
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • ros 10 januari 2011

    Skrivet av daniely den 10 jan 2011

    Hej!

    Om ni får en vänförfrågan på mail och sedan inte har någon på sidan så beror det på att användaren som gjorde förfrågan har ångrat sig under tiden, troligtvis klickat fel eller så.

    I nya versionen kommer man få ange ett meddelande när man gör en vännerförfrågan så man kan skriva vem man är :) (Detta hoppas jag hindrar felklick också)

    MvH
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se


    Tack Daniel!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.