Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Varför????

  • Boboo 2 februari 2011

    Nu är jag både ledsen och irreterad....
    Har två gånger försökt lägga till ett recept, och båda gångerna har allt försvunnit när jag sparat och dom säger att jag använt fel bildformat. Men jag lade inte ens till någon bild andra gången.
    Kan någon hjälpa mig för jag fattar inte vad jag gör fel. Och självklart ska det hända när man skriver ett långt och krångligt recept :(

    Nån som vet???? // Boboo

  • Cassiopeya 2 februari 2011

    Ingen aning, men ett gott råd är att först skriva receptet i ett vanligt dokument, och sedan kopiera. Har fått för mig att om man väntar för länge så "krånglar" det, men det är bara min fundering, och det kanske är mitt internet det är fel på och inte MK. Jag är ingen dataexpert :$

  • Boboo 2 februari 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 2 feb 2011

    Ingen aning, men ett gott råd är att först skriva receptet i ett vanligt dokument, och sedan kopiera. Har fått för mig att om man väntar för länge så "krånglar" det, men det är bara min fundering, och det kanske är mitt internet det är fel på och inte MK. Jag är ingen dataexpert :$


    Tänk om jag varit så slug och gjort det första gången ;)
    Kan ju vara så att det tar för lång tid, det är ju längre än dom andra jag lagt ut....
    Tack för rådet, men jag tror jag väntar en stund nu :D

  • Cassiopeya 2 februari 2011

    Skrivet av Boboo den 2 feb 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 2 feb 2011

    Ingen aning, men ett gott råd är att först skriva receptet i ett vanligt dokument, och sedan kopiera. Har fått för mig att om man väntar för länge så "krånglar" det, men det är bara min fundering, och det kanske är mitt internet det är fel på och inte MK. Jag är ingen dataexpert :$


    Tänk om jag varit så slug och gjort det första gången ;)
    Kan ju vara så att det tar för lång tid, det är ju längre än dom andra jag lagt ut....
    Tack för rådet, men jag tror jag väntar en stund nu :D


    Skriver alltid i word, gjorde som du ett par gånger och tröttnade, sen dess är det kopiering som gäller ;)

  • amoz 2 februari 2011

    Den gång det försvunnit för mig är om jag tex går ifrån och sen fortsätter att skriva eller om man samtidigt man skriver kollar på en annan sida och sen går tillbaka.
    Det är bara vad jag har varit med om.

  • Josses 2 februari 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 2 feb 2011

    Ingen aning, men ett gott råd är att först skriva receptet i ett vanligt dokument, och sedan kopiera. Har fått för mig att om man väntar för länge så "krånglar" det, men det är bara min fundering, och det kanske är mitt internet det är fel på och inte MK. Jag är ingen dataexpert :$
    Det har jag också råkat ut för, så det är inte ditt internet som det är fel på. Det har hänt inte bara en gång att receptet har försvunnit när jag trycker på skicka.{weep}(N). Men tyvärr kommer jag inte ihåg att kopiera det jag har skrivit{weep} och varje gång tänker jag mindre snälla tankar om mitt dåliga minne!

  • Schnitt 19 februari 2011

    Hände mig precis!! Händer för många gånger för att det ska vara gynnande att ens lägga in.
    Alla mina recept är skrivna förhand och ORKA sitta på word o skriva de igen. Nä MK får va utan mina ljuvliga recept i framtiden.

  • Josses 19 februari 2011

    Skrivet av Schnitt den 19 feb 2011

    Hände mig precis!! Händer för många gånger för att det ska vara gynnande att ens lägga in.
    Alla mina recept är skrivna förhand och ORKA sitta på word o skriva de igen. Nä MK får va utan mina ljuvliga recept i framtiden.
    Jag har aldrig skrivit i word-dokument utan bara i receptlistan. Du kan kopiera det inlägget om det är mycket text och lägga in det igen. Då blir det inte SÅ jobbigt om texten skulle försvinna.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.