Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

curryketchup

  • halge 30 juli 2008

    HELA
    FINNS PÅ WEBBEN UNDER hela.com
    DÄR KAN MAN KLICKA SIG VIDARE TILL DEN SVENSKA AGENTEN SOM FINNS I ÅRSTA STOCKHOLM
    JAG HAR STÄLLT FRÅGAN I VILKA BUTIKER
    SOM SALUFÖR CURRYKETCHUP MEN HAR
    INTE FÅTT NÅGOT SVAR ÄNNU.

  • UllaC 30 juli 2008

    Jag köpte förra sommaren curryketchup på ICA i Grebbestad och jag blev otroligt förtjust i denna ketchup. Men sedan har jag inte fått tag på den. Så din fråga är jag mycket nyfiken på om den ger svar från den svenska agenten. Det enda jag vet är att Konsum saluför den inte, det var ICA.
    Jag hoppas du ger ett svar här på matklubben eller gärna direkt till mej!!!:)

  • Kicki8 30 juli 2008

    Finns på ICA Nära här har jag sett, lite långt från er tyvärr.

  • halge 12 augusti 2008

    Skrivet av halge den 30 jul 2008

    HELA
    FINNS PÅ WEBBEN UNDER hela.com
    DÄR KAN MAN KLICKA SIG VIDARE TILL DEN SVENSKA AGENTEN SOM FINNS I ÅRSTA STOCKHOLM
    JAG HAR STÄLLT FRÅGAN I VILKA BUTIKER
    SOM SALUFÖR CURRYKETCHUP MEN HAR
    INTE FÅTT NÅGOT SVAR ÄNNU.


    HAR IDAG TALAT MED IMPORTÖREN SÄLJS ENDAST TILL
    STORKÖK MEN DET GÅR ATT HANDLA OM VI ÄR NÅGRA STYCKEN SÅ HÖR AV ER TILL MIG SÅ FÖRSÖKER VI
    LÖSA DETTA .

  • camiande 12 augusti 2008

    hej
    jag köpte curryketchup på ica maxi i malmö för ca 10 dagar sen den e försvinnande god

  • zudette 12 augusti 2008

    Såg curryketchup på ÖoB i Luleå sist jag var där för ett par veckor sedan...

  • UllaC 12 augusti 2008

    Om den finns på Ica Maxi i Malmö, är det ju stor chans att den kan finnas på Maxi på Torp utanför Uddevalla. Skall kolla där först.:)

  • peters 26 augusti 2008

    Jag har sökt efter curry ketchup det senaste halvåret,
    lyckas hitta den hos både ICA och Konsum men endas med ett restlager. Jag har även hört mig för hos MartinOlsson och några andra grosister som hävdar att intresset är för litet för att hanskas med. Dock har jag vid Kulturfestivalen i Stockholm kommit i samtal med en korvkiosk ägare som hävdar att Solna Korv har nänd produkt, de har även en cash som privat konsumenter kan handla i.

  • Vitis 18 september 2008

    Hur svårt är det att göra egen curryketchup ? (H)

    Googla på 'recept + ketchup' sen är det bara att tillsätta kryddor, chili, vitlök osv. efter smak.

    Då kan man dessutom hotta upp den lite och slippa massa tillsatser och E-nummer.

    Curry + tomat = sant!

  • UllaC 18 september 2008

    Köpte Spicy Curry ketchup på Ö&B utanför Uddevalla. Men märket var Hela och made in Germany.
    Har inte smakat på den än.

  • lawett 5 oktober 2008

    Skrivet av ullac den 18 sep 2008

    Köpte Spicy Curry ketchup på Ö&B utanför Uddevalla. Men märket var Hela och made in Germany.
    Har inte smakat på den än.

  • lawett 5 oktober 2008

    curryketchupen från Hela smakar helt okey. Finns på ÖB Västerås just nu

  • Lindanemon 5 oktober 2008

    Finns även på ÖB i Eskilstuna! :D

  • Klasseman 5 oktober 2008

    Finns i sabis i Blackeberg

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.