Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Paltbröd

  • jalioa 25 februari 2009

    Var får jag tag i ett rikigt gott paltbröd, nu när SKOGAHOLMS har slutat att tillverkar det???

    MvH
    Janne
    Visingsö

  • hanstom 25 februari 2009

    har dom, vad är detta!
    mailbomba Skogaholms!!
    kanske dom bara slutat tillfälligt(L)
    svårt att göra eget tror jag.

  • jalioa 25 februari 2009

    Hej!
    Dom har, Skogaholms, lagt med att göra paltbröd sen sommaren 2007 elnigt uppgifter från deras kundhemsida!

    Janne
    Ö-a

  • shalona 25 februari 2009

    Mjälloms paltbröd är väldigt gott, men det kanske inte finns att köpa i hela landet iofs. ? (Mjällom ligger i höga kustenområdet i norrland) Annars får ni skriva så får jag skicka per post hehe :p

  • jalioa 25 februari 2009

    Hej!
    Tack för tipset! Har Du ingen adress till Mjelloms eller ett tel.nr?
    Hälsingar
    Janne
    Ö-A

  • zudette 25 februari 2009

    Hej hopp!!!

    Hittade ett recept:
    http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=180&sSideNavn=Recept+kort&i

    Sen gjorde jag en egen liten dektektivundersökning och ser att här på Coop i Luleå säljs ett tunnpaltbröd från Stöde! http://www.stodebrod.se/. Prata med din butik och hör om de kan hämta paltbröd till dig därifrån!! Kanske enklare än att baka eget!

  • shalona 2 mars 2009

    Hej igen... :D Har rivit bort en del av paketet så jag ser tyvärr inte tel.nr. men de har websida och mailadress...

    E-mail: [email protected]
    Hemsida: www.mjalloms.se

    /Charlotte

  • shalona 2 mars 2009

    Ser förresten ovan ang. det från Stöde (ligger i närheten av Sundsvall) de gör också gott paltbröd...puuuh tur att man bor i norrland! *s* :p

  • jalioa 2 mars 2009

    Tack så mycket adress ock hemsidan!

    Janne
    Ö-a

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.