Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

hälsodrink/shake

  • Patrik86 3 februari 2008

    Hej undrar om nån har nått bra recept på nån nyttig hälso shake. där man lägger ner massa frukter o sånt i en mixer o rör i hopp till nån färgglad sörja som är bra för kropp o själ :) Smaken är inte det viktigaste:D

  • Gunn57 3 februari 2008

    Jag har en Piggelindrink på min sida:)
    Prova den(Y)

  • Lilljeppe 3 februari 2008

    Jag har flera smoothies land mina recept. Några har endast frukt i sig. Här är en

    [recept]3815[/resept]

    Hoppas jag lyckades få in reseptet:p

  • Lilljeppe 3 februari 2008

    Fruktsmoothie med ananas, kiwi och vattenmelon

    Stavade visst fel:o

  • MammaIrene 3 februari 2008

    Jag har också en fruktdrink med mjölk eller youghurt som är fantastiskt god. Konsistensen blir som milkshake pga att man använder sig av frusna bananer, det är kanon!
    Pröva den, du blir inte besviken!
    Mvh Irene

  • Patrik86 4 februari 2008

    TAck för tipsen, dom verkar betydligt godare än den mix jag gör som är ganska nyttig (hossas jag iaf) men inte så god. kan skriva ner den för skojs skull.

    2 kiwis
    1/2 grapefruit
    1/2 (nån citrus liknande sak från turkiet som är samma storleksom grapefruit fast ljusgrön. Kommer inte ihåg vad den heter :o )'
    ca 15 blad spenat.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.