Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SomeZin Viner! Helt Fantastiska

  • markmayerly 18 oktober 2011

    Jag skulle vilja tipsa om ett fantastiskt vin att ha till maten. Jag fick första kontakten med SomeZin när jag var på systemet och blev rekommenderad att prova deras röda av ett butiksbiträde!

    Helt fantastiskt gott vin och nu har det kommit två nya på kampanj (gick med i deras nyhetsbrev) så jag tänkte bara passa på att rekommendera dessa då jag fick hem dessa i förra veckan och nyligen beställt på nytt. Det är en limiterad upplaga så man kommer enbart kunna beställa dessa till sista november så det är bara passa på om man vill ha ett gott chardonnay eller rosé till Halloween.

    http://www.somezin.se/bb

    Här har ni deras kampanjsida! Gillar ni Vinet så får ni gärna skicka ett tack meddelande :)

  • JohanPetterby 18 oktober 2011

    Mmm mitt favvo rödvin sedan en tid tbax. Min kompis jobbar på ett systembolag i Allingsås som sa att det är den mest sålda röd boxen över 200 spänn.
    Fick förra veckan precis fått hem deras vita chardonnay, då frugan e galen i skaldjur så körde jag en suprise middag nu i helgen som va. Och hon gillade vinet skarpt vilket jag med gjorde, passar perfekt till räkor.
    Hoppas det kommer in som standard produkt på systemet.
    Blir trött ibland på alla goda viner som ej uppnår deras resultat, så när man väl står där inne har man glömt att beställa, vilket händer ganska ofta.

    Men som sagt, testa den Vita riktigt bra.

    hej svejs

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.