Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vintips!

  • 29 augusti 2004

    Drack ett alldeles förträffligt vin i helgen, Roodeberg Sydafrika nr 7451, 79 kr! Prova det!

  • titusdotter 23 oktober 2007

    hej ja det vinet är väldans gott.kwv roodeberg tror ja det heter va.det finns flera bra viner från just sydafrika. titusdotter

  • Bianca 23 oktober 2007

    Jag håller med om KWV. Deras viner är goda överlag, både vita och röda. Tänker dock tipsa om ett riktigt lågbudgetvin som jag smakade i helgen=läs hällde i mig (Y)

    Red Rock, 49 kr och skruvkork. Perfekt picknickvin! Till picknick räknas mån-fre 12-24

    :)

  • mariad 24 oktober 2007

    För er som kör till Danmark ibland är Roodeberg riktigt billigt där!

  • Kricke 24 oktober 2007

    Monti Garbi Ripasso (nr 5328) 97:-- är mitt favoritvin just nu!
    Mycket gott! Prova själv! :)

  • Hannsi 24 oktober 2007

    chapel hill är ett vin att rekomendera:) det är ett lätt drucket sällskaps vin:) vill också passa på att rekomendera foot of africa det är ett vitt vin det också.. kanon goda prova dom ni kommer inte ångra er./Hanna

  • titusdotter 25 oktober 2007

    har några andra goda viner på lut oxå som är jättegoda.det är en nyhet equinox,merlot,petit sirah.artikelnr 6335 kostar 75 kr.sen ett som heter beringer,founders estale zinfandel. artikelnr 6718 lite dyrare 100 kr men så gott./eva titusdotter

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.