Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Få bilder på medlemmar i Matklubben?

  • irko 14 september 2008

    Skrivet av roskerstin den 7 sep 2008

    Hej, jag undrar varför det är så få som lägger in bild på sig själv, vad det beror på? Alla ni är ju enorma matkreatörer och dessutom för gamla recept vidare generationsvis. Alla borde vara jättestolta över att vara medlemmar i Matklubben och inte gömma sig bakom hus, katter, hundar, ölglas, vinglas, drinkglas, tomater, broccoli mm mm. Det tycker jag är tråkigt! (N)


    Jag tycker att det är trevligt att se dig på bild när jag läser vad du skrivit! Men jag vet att många är rädda för att bli använda till nåt de inte vill, Men jag litar på alla här så jag visar också min bild, men det är klart ni kan ju aldrig vara säkra på att det är jag själv på bilden eller hur????:D

  • gladavmat 14 september 2008

    Jag säger som MatMarie, är så dålig på detta med data kan inte ens ladda ned bilder(eller vad det heter) till recepten. Har iaf lyckats lägga in 1 recept o det är jag himla stolt över:p Jag är mycket imponerad av er andra som rör sig som fisken i vatten i detta medium(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.