Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Grillpremiär

  • Kocken1971 26 april 2008

    Ja, våran granne grillar året om, även när det snöar!!!!
    Fast då står han under parasollen.
    Själv föredrar jag , att grilla den dagen det går att sitta ute och äta, såna dagar har vi just haft här i Göteborg.
    Visst smakar grillat alltid gott, men godast är det att äta ute på terassen.(L)(Y):p:D

  • markus 26 april 2008

    Helgrillat Fläskfilè idag. Faktiskt suttit ute och ätit också. Vårväder så länge solen är uppe. Sen blir det kallt...

  • markus 26 april 2008

    Skrivet av Kocken1971 den 26 apr 2008

    Ja, våran granne grillar året om, även när det snöar!!!!
    Fast då står han under parasollen.
    Själv föredrar jag , att grilla den dagen det går att sitta ute och äta, såna dagar har vi just haft här i Göteborg.
    Visst smakar grillat alltid gott, men godast är det att äta ute på terassen.(L)(Y):p:D


    Självklart kan man grilla året om

  • The_mama97mia 11 maj 2008

    Mini premiär i år var 9 mars. Sen blev det snö igen. Men jag har inte ngt emot att grilla året om.

  • farmoringer 11 maj 2008

    Jag vill nog ha nåt slags skydd i alla fall när det är minus 25 om jag ska grilla ute...på vintern..:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.