Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjälp! Vad saknas?

  • shieldfire 3 augusti 2008

    Jag har helst inte så många fler flikar, men kolla lösningen som ligger på recept från "Domestic Cookery" nu. Hoppas det duger så.

  • shieldfire 3 augusti 2008

    Jag har helst inte så väldans mycket flikar, men kolla recepten från "Domestic Cookery" nu. Jag hoppas att det duger så?

  • shieldfire 3 augusti 2008

    Har äntligen fått ordning på två saker som har efterfrågats.
    En lista på översatta ingredienser och tabellerna för måttomvandlingar är mer åtkomliga.

  • shieldfire 9 augusti 2008

    Nu har jag flyttat alltihop till en snabbare server. De förslag som framförts i denna tråd har införlivats - och det är fortfarande en wiki, även om det inte är lika uppenbart. Poängen med en wiki är att "alla" kan kommentera och ändra recepten (något man efterfrågat här). Det kommer alltid att vara en wiki - det är själva grundtanken med sajten. Man kan nu också kommentera recepten på sajten utan att behöva ha ett konto - men för att lägga till recept behölver man fortfarande konto.

    Tack för alla kommenterar!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.