Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kronprinsessan porslin

  • boz1965 21 april 2010

    Skrivet av Gnurf den 28 jan 2010

    Man skulle kanske kunna trycka upp förlovningsbilden på Dasslock å kränga till extrema Rojalister!?? Måhända en hel badrumsserie med duschdraperi, tandborstglas, tvålkopp, badrumsmatta och toaborste...(Y)


    Skulle kunna tänka mig en dasstol med deras porträtt i botten, under vattenytan - DEN hade jag definitivt köpt. Det hade blivit betydligt mer inspirerande att sätta sig på "tronen" då :DD

  • snyggsnuffen 24 april 2010

    jag har allt o lite till. Men låt dessa få gifta sig o låt de va... de oxå människor

  • jimboz 24 april 2010

    Jag är för Kungahuset och respekterar dem...Jag kanske inte är någon tallriksmänniska men skulle hemskt gärna ta emot en dörrmatta med Sosse emblemet på...När vi ändå håller på så kan jag tänka mig ett moderat emblem på insidan av mina långkalsonger helst med märket bak..

  • Tillberga 25 april 2010

    tänk va grejer de finns..............som man inte behöver
    men som vi köper ändå
    märkligt

    men jag kommer inte att köpa nått (tror jag nu i alla fall)
    men man vet aldrig *fniss fniss*

  • chrisq 25 april 2010

    :DD HAR BESTÄLLT EN MASSA (L)

  • kattgnag 25 april 2010

    Skulle aldrig falla mig in. De pengarna får gå till mer behövande människor/djur.

  • kantomen 26 april 2010

    Jag håller helt med er som vill lägga ner kungahuset.
    Bort med skiten...

  • marwis 26 april 2010

    Eller dasspapper....; ) Skämt och sido, de får kränga hur mycket krafs som helst, jag kommer inte köpa något. Tycker att det är helt hysteriskt!


    Skrivet av Gnurf den 28 jan 2010

    Man skulle kanske kunna trycka upp förlovningsbilden på Dasslock å kränga till extrema Rojalister!?? Måhända en hel badrumsserie med duschdraperi, tandborstglas, tvålkopp, badrumsmatta och toaborste...(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.