Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Let's Dance

  • celice 21 februari 2009

    :D Nu har jag bara sett programet 2 gånger men mina favoriter är Morgan och Magnus även Laila är bra. Vad Carl Jan har där att göra begriper jag inte, en kvast är lika mjuk i kroppen som han.

  • Ellsi 21 februari 2009

    Min favorit är Morgan! (Y) (Y) Större prestation av honom som för i dansen, tycker jag i alla fall. Sen hoppas jag att Laila är den andra som kommer till final. :D

  • Mingelpinglan 21 februari 2009

    (Y) Jag håller på Morgan, Magnus och Laila. Det är dessa tre jag vill se i toppen. Men jag måste säga att jag tycker att Niklas gör bra ifrån sig också. Dock kan jag tycka att Laila har ett försprång som de andra inte har och alltså inte tävlar på lika villkor.

  • Lilloo 21 februari 2009

    Här är ytterligare en som inte ser på Lets dance... tycker inte att det lockar alls.

  • jimboz 30 januari 2010

    Tittade precis på reprisen där Agneta Sjödin åkte ut och kan bara säga som om så många andra suspekta TV4 program, att TV4 manipulerar med folks röstningar, dessutom så ändrar dom förutsättningarna allt för ofta för att få det folk dom vill ha att vara med längst i programmen.
    Jag hoppas att ni sparar era dyrt förvärvade slantar och inte röstar på dessa manipulerade skitprogram

  • Countrygirl 30 januari 2010

    inte ett öre jag lägger på en röstning på TV, finns mycket bättre saker att lägga pengarna på. Fascineras av att folk faktiskt går på det gång på gång

  • FruAst 30 januari 2010

    Jag håller helt med Er. Ungarna ville titta på Let´s Dance igår vann de och jag får kolla på På Spåret på nätet om jag orkar. Men rösta ALDRIG. Vi betalar licens, får genomlida (eller gå och pausar) hur :@ mycket reklam som helst och ändå ska vi vara med och betala ännu mer genom att rösta, nej tack!

    Är programmen manipulerade? För vånar inte mig! I höstas på dansbandskampen körde de fram en skylt för tidigt så att man såg vilka som gick till slutfinalen. Såg ni det? Hur gick det där till kan man ju undra?

  • Okänd 30 januari 2010

    Jag spelar för det mesta in tv4 programmen, då kan jag zappa över reklamen. F.ö. så ringer jag aldrig och röstar ,tror inte på det!!!!!!!

  • kari58 30 januari 2010

    Skulle alldig heller ringa o rösta, men vad f-n åkte Agneta ut för(N):@

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.