Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

När är Du oftast inne på MK ?

  • DoctorWho 9 februari 2012

    Skrivet av irrevirre den 8 feb 2012

    På vardagskvällarna i reklampauserna eller slötittar på TV samtidigt. Sitter aldrig vid stationära datorn utan har Ipaden ständigt vid min sida. Det är lite sjukt .. o_O
    På helgerna använder jag recepten från min kokbok på MK. Ja, det är bara om jag är på resa som jag inte är inne varje dag. Jag vet att jag inte är ensam om det :)


    Jag har faktiskt undrat vad man har en Ipad till, nu blir jag ju faktiskt riktigt sugen på att skaffa en. {drool}

  • Tingeling13 9 februari 2012

    Ett par gånger om dagen.
    En sväng på morgonen för middagsinspiraton sedan någon gång på eftermiddag/kväll

  • irrevirre 9 februari 2012

    Skrivet av Transporter den 9 feb 2012

    Skrivet av irrevirre den 8 feb 2012

    På vardagskvällarna i reklampauserna eller slötittar på TV samtidigt. Sitter aldrig vid stationära datorn utan har Ipaden ständigt vid min sida. Det är lite sjukt .. o_O
    På helgerna använder jag recepten från min kokbok på MK. Ja, det är bara om jag är på resa som jag inte är inne varje dag. Jag vet att jag inte är ensam om det :)


    Jag har faktiskt undrat vad man har en Ipad till, nu blir jag ju faktiskt riktigt sugen på att skaffa en. {drool}


    Ja, det är helt underbart att kunna sitta var man vill och så perfekt att ha recepten framme på den i köket. Och du, det rädda långflygningar. Bara att ha en massa bra filmer att kolla på\o/

  • Mellanbellan 9 februari 2012

    Jag kollar flera gånger i veckan, mest kvällstid men på helgen blir det dagtid: innan jag går och handlar samt under tiden jag lagar maten. Har hittat så många bra recept här och fått mycket bra hjälp och information i alla trådar som startas

  • miabok 18 mars 2012

    Jag är i stort sett inne var dag och oftast flera timmar.

  • Gnurf 19 mars 2012

    En gång i tiden var det ofta, jag var väldigt aktiv på MK. Men det var nog några år sedan nu, nuförtiden får jag bara ett litet ryck ibland. Har byggt och renoverat en del de sista åren, så det har väl mest varit bygg- och inredningssajter som lockat ett tag nu.

    Men mat fortsätter jag såklart att laga dagligen. Allt från grunden, aldrig halvfabrikat (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.