Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Redigering av recept?

  • Lilloo 11 september 2008

    Prova på att vara godkännare Boz... du kommer att ändra åsikt... Men som sagt jag vill uppmana ALLA som lägger upp recept på matklubben att de läser manualen innan de gör det. Då vet man hur man ska skriva in receptet... Har du fortfarande åsikter Boz så maila dem till Matklubben eller Lilljeppe så tar de hand om det ska du se.

  • boz1965 11 september 2008

    Skrivet av Lilloo den 11 sep 2008

    Prova på att vara godkännare Boz... du kommer att ändra åsikt...


    Som sagt: Jag aspirerar inte på att bli godkännare, jag efterlyser bara lite respekt och flexibilitet. Har godkännarna direktiv som tvingar dem att vara petimetrar är det inte godkännarnas fel. I ett nötskal är det vad jag vill ha sagt, men som jag känner att jag inte får nåt gehör för.

  • boz1965 11 september 2008

    Nu lägger jag ner den här diskussionen. Orkar inte engagera mig i den längre. :(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.