Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Smileysar

  • Queenie 12 september 2008

    Jag menar inte att jag är emot smileys alls, jag menar att man inte behöver ha 15 smileys eller mer i varje inlägg man skriver. Själv tycker jag det är otroligt svårt att läsa då, och det blir bara rörigt. Smileysar är trevliga, men inte till överdrift.

  • majamia 13 september 2008

    Skrivet av Queenie den 12 sep 2008

    Jag menar inte att jag är emot smileys alls, jag menar att man inte behöver ha 15 smileys eller mer i varje inlägg man skriver. Själv tycker jag det är otroligt svårt att läsa då, och det blir bara rörigt. Smileysar är trevliga, men inte till överdrift.


    håller helt med :)

  • Smulpajen 13 september 2008

    Jag tycker ibland att väldigt långa inlägg är jobbiga att läsa, och då tycker jag smileysarna hjälper till att göra avbrott i texten på ett positivt sätt. Så mig stör dom inte alls(Y)

  • Babzan 5 oktober 2008

    Vore kul om det fanns fler smileysar att välja på:D
    Har nog aldrig använt den där röda arga så bara för att ha gjort det så gör jag det nu: Dumma höst-dumma regn, dumma förkylning:@:@

  • Bowmore 5 oktober 2008

    Dumma smileysar :@:@:@:
    :p

  • Bowmore 5 oktober 2008

    (Y) Visst förstod ni väl att jag var lite ironisk...

  • bernit 5 oktober 2008

    :p OK :D(Y)

  • Ingan 5 oktober 2008

    Det är väl kul med smielisar.Det blir liksom en förstärkning på vad man menar.
    Nu gå jag och lägger mej:Z

  • Babzan 6 oktober 2008

    Fick höra så mycket mysiga saker idag så idag känner jag mig så här (L) (L) fast jag fortfarande är förkyld och borde känna mig så här:@:'( Alla rara ord fick ändå den här (L) att bäst visa hur jag känner när jag ser dig, du långa stiliga karl, min karl..(L) Sen 26 år, tralla la la la(L)

  • MrsC 6 oktober 2008

    ...blir så glad av alla smileysar :D

  • MrsC 6 oktober 2008

    ...God Natt och Sov så Gott! :Z

  • festmaten 6 oktober 2008

    Vill också gärna ha fler att välja på. men tycker de skall användas "på rätt sätt" som allt annat.
    Lagom är bäst(Y)

  • MillyNova 7 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 10 sep 2008

    Fram för mer mileysar(Y)(Y)(Y) Det ger mer nyans åt inläggen(Y)(Y)(L)



    :p:p:p:p:p:p hihi jag älskar smilisar:D(Y)(Y)
    (L):):

  • mojjsan 7 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 10 sep 2008

    Fram för mer mileysar(Y)(Y)(Y) Det ger mer nyans åt inläggen(Y)(Y)(L)


    Ibland kan det räcka med en nyanserad smiley (L)

  • Okänd 7 oktober 2008

    Gärna fler Smileysar att välja på.
    Tycker det är kul med figurerna,men glömmer ofta bort att använda dem.
    För min del får ni använda hur många smileysar som helst:D:D

  • irrevirre 7 oktober 2008

    Det är visst bara jag som inte kan använda smilysarna. Det blir bara en kod .... såååå jag får köra med
    ;-) och :-) och ibland:-D
    Hmm ...

  • epi 7 oktober 2008

    Jag(L) dem och använder säkert 10:D i varje inlägg jag har i era gästböcker:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.