Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Villket väder är du just nu?

  • githg 10 oktober 2011

    Lite höstdeppig, som ett stilla regn.

  • niqabi 13 oktober 2011

    jag känner mig regnig {disapointed} men med energi (H) som solstrålar - regnbåge
    efter prövning kommer lättnad {dance}

  • Vetebullen 13 oktober 2011

    Känner mig som en solstråle på väg till svampskogen {laugh}

  • Kakan1986 13 oktober 2011

    Vad kan man klaga på när solen skiner, det är klar och frisk luft och det flyter på??

    :D

  • boz1965 13 oktober 2011

    Jag tror att de flesta här har MISSUPPFATTAT vad tråden är tänkt att handla om.

    Som jag har uppfattat trådstartarens intentioner handlar den om HUR DU KÄNNER DIG. Om du är en höststorm, en solskensdag, ett åskväder eller nån annan vädertyp.

    Tråden är inte tänkt att behandla vilket väder som råder utanför dina fönster just nu.

    Skulle jag ha fel så ber jag såklart Linda68 (som startade tråden) om ursäkt för mitt misstag. :)

  • Kakan1986 13 oktober 2011

    Skrivet av Kakan1986 den 13 okt 2011

    Vad kan man klaga på när solen skiner, det är klar och frisk luft och det flyter på??

    :D


    Det jag syftade på är iallafall att jag känner mig som vädret idag, som en frisk sol som kan tänka klart ;)
    Men det är klart, lite luddigt uttryckte jag mig.. Men jag tror också många missuppfattat tråden och läst det som att vilket väder det är utanför.
    Shit happens som man säger (H)

  • littlejohn 13 oktober 2011

    En riktig styv kuling har jag varit idag, (storstädar) men nu är jag en liten kvällsbris, orken tryter. ;)

  • siggepigge 13 oktober 2011

    Skrivet av boz1965 den 9 okt 2011

    Skrivet av Misty09 den 9 okt 2011

    Tror att några missuppfattat tråden.......eller så har jag det;)
    Meningen är väl att skriva en väderlek som stämmer in på hur man känner sig just nu. Inte vilket väder det är utanför fönstret eller.....?


    Så fattade jag det också. {question}



    Jag är åskväder
    jag har så himmelens ont i huvudet idag

  • boz1965 13 oktober 2011

    Skrivet av siggepigge den 13 okt 2011

    Jag är åskväder...


    Bäst att hålla sig undan då... :DD

  • DoctorWho 13 oktober 2011

    Är som en köldknäpp i kväll. (Fryser)

  • DoctorWho 13 oktober 2011

    Har blivit ett underkylt regn, då jag inte kan hitta ett recept på salt kola.

  • Josses 13 oktober 2011

    Är som en trött och avtagande storm som har slut på energi.:z

  • siggepigge 22 oktober 2011

    Vaknade upp och var vresig som en geting en varm sommardag, men getingen varvade ner och slog sig till ro med kaffekoppen {angry-annoyed}

  • mizan112 1 november 2011

    Känner mig het som en varm sommardag, 37,9 grader även idag...

  • Kakan1986 1 november 2011

    Jag är ett deppigt och grått höstregn idag....

  • Solitarie 1 november 2011

    Virvelvind här, packar och styr inför ett par dagars weekendtrip till Ungern :)

  • boz1965 1 november 2011

    Skrivet av siggepigge den 22 okt 2011

    Vaknade upp och var vresig som en geting en varm sommardag, men getingen varvade ner och slog sig till ro med kaffekoppen {angry-annoyed}


    Det brukar bli bättre efter dagens första kopp... :D

  • bitten56 1 november 2011

    Som en tjock dimma.
    Tät i näsan och tung i huvudet.

  • Liindis 1 november 2011

    Skrivet av boz1965 den 13 okt 2011

    Jag tror att de flesta här har MISSUPPFATTAT vad tråden är tänkt att handla om.

    Som jag har uppfattat trådstartarens intentioner handlar den om HUR DU KÄNNER DIG. Om du är en höststorm, en solskensdag, ett åskväder eller nån annan vädertyp.

    Tråden är inte tänkt att behandla vilket väder som råder utanför dina fönster just nu.

    Skulle jag ha fel så ber jag såklart Linda68 (som startade tråden) om ursäkt för mitt misstag. :)

    Hej du !!
    Du har helt rätt!!
    Kram på dig!
    Linda<_<

  • Liindis 1 november 2011

    Helt underbart!!
    Att höra att det ej bara jag som är allväder!!
    I dag är jag åskmoln + regnmåln!!
    Min frissa bränt bort halva mitt hår!!
    Skall dit imorgon och se om något går att rädda!!
    Halva håret har 3 cm hår + resten långt.
    Jag är jätte ledsen!!!
    Kram på er alla !!!
    Mvh Linda.:(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.