Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Potatissallad?

  • farmormor 2 maj 2010

    Här kommer ett recept till
    Färskpotatissallad

  • margitkallgren 2 maj 2010

    Jag vill rekommendera Min godaste potatissallad. Den har en frisk smak av äpple.
    Alla i släkten älskar den.Den är supergod till grillat , Håll till godo. Margit

  • LEDIVO 2 maj 2010

    Skrivet av margitkallgren den 2 maj 2010

    Jag vill rekommendera Min godaste potatissallad. Den har en frisk smak av äpple.
    Alla i släkten älskar den.Den är supergod till grillat , Håll till godo. Margit

    Hej!
    Jag hittar inte receptet på din sida.
    Skulle du vilja lägga in länken här?
    //KAROLO

  • ros 2 maj 2010

    Skrivet av margitkallgren den 2 maj 2010

    Jag vill rekommendera Min godaste potatissallad. Den har en frisk smak av äpple.
    Alla i släkten älskar den.Den är supergod till grillat , Håll till godo. Margit


    Godaste potatissalladen

  • zudette 2 maj 2010

    Måste ju bidra med mitt favoritrecept!{eat}

    God potatissallad

  • LEDIVO 2 maj 2010

    Skrivet av ros den 2 maj 2010

    Skrivet av margitkallgren den 2 maj 2010

    Jag vill rekommendera Min godaste potatissallad. Den har en frisk smak av äpple.
    Alla i släkten älskar den.Den är supergod till grillat , Håll till godo. Margit


    Godaste potatissalladen

    Tack för länken, ros!
    //KAROLO

  • jimboz 2 maj 2010

    Jag får väl lägga in ett recept med den Absolut godaste då {clap}

  • ros 3 maj 2010

    Skrivet av jimboz den 2 maj 2010

    Jag får väl lägga in ett recept med den Absolut godaste då {clap}


    Tackar på förhand!

  • The_mama97mia 24 juni 2010

    Puffar upp tråden, idag var det smakdemo av K salat (tror jag?) nya två varianter av ICKE majonnäsbaserad pot sallad.
    En var med soltorkade tomater och oregano, den andra med dragon och basilika.
    Jag gillade den med soltorkade tomater jättemkt, ska försöka efterhärma den. Läste det finstilta på fp (köpte inte för den var hiskligt dyr trots rabattkupong om ynka 3 spänn).
    Har letat recept här på MK, ett är återgivet ovan och heter just potatissallad med soltorkade tomater.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.