Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad blir det till middag idag?

  • svensbyn 3 januari 2008

    Lasagne blir det idag.

  • anluk 3 januari 2008

    Rester till Lunch. Ikväll blir det Carbonaragratäng som jag hittat bland localheros recept här på Matklubben.

  • lennali 3 januari 2008

    Idag blir det jag inte åt igår (pasta med bacon), gick ut med min kompis Barbro och vräkte i mig massor av kalorier igår istället för pastan, det blev en kebabtallrik på grillen, men gott var det.

  • farmoringer 3 januari 2008

    julkorv med senapsås och kokt potais är tprsdagens middag.

  • ikah 3 januari 2008

    Ugnsstekt gädda med potatis

  • Okänd 3 januari 2008

    Rester från gratängen till lunch.
    Till middag blir det isterband,stekt potatis och rödbetssallad,oh så gott det ska bli

  • mammis 3 januari 2008

    Idag torsdag blir det TACOS
    mumsimumsi :p

  • Lena 3 januari 2008

    Fläsk morot stuvning och potatis

  • Tina73 3 januari 2008

    Vart faktiskt hämtmat för våran del i dag. Måste få vara lite lat. I morgon blir det ugnstekta laxfileér på en bädd av purjo och dill. Och antingen ris eller potatis till!

  • styvan 3 januari 2008

    Idag blev det återigen Lax (rester från i förrgår).

  • Amika 3 januari 2008

    Plättar blev det idag. Mina plättar gör jag med vetekli i, det ger ingen smak men gör att plättar och pannkakor mättar längre. :)
    Vi åt dem med hjortronsylt, grädde och hallonsylt. :)

  • indaa 3 januari 2008

    pasta med pastasås blev de idag(se recept i mina recept)

  • anluk 3 januari 2008

    Kan verkligen rekommendera Carbonaragratängen jag gjorde. Finns här på sidan! Superenkel och jättegod!:p

  • JE 3 januari 2008

    idag tittade jag in hos en bekant och han stod vid spisen och lagade mat, jag skäms att fråga om du vill äta med mig, det här är ju bara simpel mat inte oxfilé och fin mat som du äter, sa han sorgsen blick. På bordet kom:

    Kokt potatis/knaperstekt fläsk med löksås,

    det var så himmelskt gott, jag åt på tok för mycket. Inte skulle jag vilja byta bort detta mot något annat. Och han var överlycklig nu vågar han bjuda mig på mat istället för bara kaffe. Enkelt är oftast bäst- varför krångla till det! Känner ni någon kock var inte orolig för maten ni lagar - tänk mer på hygienen, och avboka era matgäster istället för att vara sjuk i köket!

  • JE 3 januari 2008

    Oj är klockan så mycket, då var det igaå jag tittade in hos en bekant!

    Idag ska jag göra slut på julskinkan så det blir en
    Engelsk makarongrattäng.

  • jonte71 3 januari 2008

    Imorgon blir det kotletter i lergryta lätt och ruskigt gott.

  • LillaJa 4 januari 2008

    Fredag kväll.....Vet inte om man törs andas surströmming.........men det blir det i alla fall, med ALLA tillbehör. :D

  • Aspholme 4 januari 2008

    Kokt frukostkorv med pepparrotssås och kokt potatis:p

  • MammaModesty 4 januari 2008

    rödspätta, mos o musselsås

  • styvan 4 januari 2008

    Köttfärsgratäng.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.