Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Är du en Svensson?

  • malincalla 7 maj 2008

    Jag blev Unik jag. :p

  • kajsa36 7 maj 2008

    Ja jag blev nästan Svensson... men kan väll bara hålla med...:p

  • GodareMat 7 maj 2008

    Hmm... Det är nog tur att man inte kan ta en sådan undersökning/test på allvar...

    Du är schizofren. Var lugn, det behöver inte vara en nackdel, bara du gör det bästa av situationen. Rösterna i ditt huvud kommer till exempel alltid att vara med dig. Se dem som dina personliga sekreterare, partypolare, barbershop-sångare, eller vad du än vill. Akta dig bara för livsfarlig strålning och svartklädda män som vill låta vitklädda forskare utföra hemska experiment på dig!

  • tina62 7 maj 2008

    En Svensson till.............:o

  • The_mama97mia 7 maj 2008

    Häpp.. Klart man blev unik. Men jag säger bara det vilket knäppt test... haha...

  • gladavmat 7 maj 2008

    Jaha en Svensson till, är inte förvånad men roligt var det:)

  • frucaos 8 maj 2008

    Unik...
    De måste verkligen ha roat sig när de satte ihop den testen. Så obegränsat töntigt! (men rätt kul)

  • Roosen 8 maj 2008

    Och här är ännu en med efternamnet i sig också, oj oj, men här fattas hunden p.g.a allergier.
    Hälsningar
    Eva

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.