Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Denna helg

  • skensta 20 mars 2008

    Glad påsk till er alla.:)

  • Nettie 20 mars 2008

    Glad Påsk allihop :p somliga av oss kanske ses på blåkulla :p

  • annaviola 20 mars 2008

    glad påsk alla matklubbare(H)

  • Okänd 20 mars 2008

    Kvasten är trasig,så jag blir hemma.
    GLAD PÅSK TILL ER ALLA.
    :p:p:p:p:p

  • stinta 20 mars 2008

    Glad påsk till er alla!!
    Hoppas på lite uppehåll i snöovädret så att vi kan grilla i helgen(Y)

  • segerwitch 20 mars 2008

    (Y)Oscar (katten) och jag är redo för färden!
    GLAD PÅSK ALLA:p

  • Wombat04 20 mars 2008

    En lugn, härlig, rofylld påsk till alla i klubben ... haha, tror jag stannar hemma vid härden och smakar på min nybakade citronmazarinkaka! (Y)

  • granstorp 20 mars 2008

    Glad PÅSK på er alla matvänner. med många påskägg i korgen
    :p (Y) :p: D (L)

  • Lotten_J 20 mars 2008

    Fick inte lös kvasten från snödrivan så jag stannar hemma medan övriga familjen firar påsk i finska Levi.....:'( usch va ensammet det känns utan dom, fick ingen hundvakt så jag blev hemma :(

  • 20 mars 2008

    Önskar Er alla en GLAD PÅSK !!
    Huaaaaaaa......kvasten orkar inte.....lyfta.....:'(:'( .....jag har blivit föööööööör tuuung....:@
    Jag måste nog försöka stämma träff me Ann Skipper ..:D:D:D

  • tilda 20 mars 2008

    Ja, då är man på väg igen. Arslet fullt av stickor! Glömde polera kvasten och inte hitta jag kattfan heller, så jag tog grannens. Den är röd, så nu får kärringarna nåt att skratta åt, men jag har ialla fall espressomaskin med mig. Man är väl modern.
    Glad Påsk!!

  • tulipan 20 mars 2008

    Trevlig påsk på er alla och ät försiktigt så det inte blir för mycket magknip :-P

  • UffeP 21 mars 2008

    Hoppas alla kvinnor får en trevlig resa till blåkulla (Y):)

  • bakakaka 21 mars 2008

    Skickar en hälsning från Blåkulla. Här är allt toppen. Inte en man så långt ögat når.


    GLAD PÅSK!

  • Ekorrungen 21 mars 2008

    En riktigt Glad Påsk på er:D Ska äta riktigt gött immorn, hoppas inte för mycket bara:p

  • celice 21 mars 2008

    (L) Önskar alla en trevlig och riktig GLAD PÅSK, själv har jag fullt upp med att åka på min kvast, har hållt på hela veckan för att få den i trim.

    GLAD PÅSK

  • styvan 21 mars 2008

    Fick kvistbrist på väg upp i det blå (grå) men nu har jag fixat ny kvast & fortsätter färden försenad...Blåkulla here I come at last!!!
    Glad Påsk, till alla "gubbar" & "gummor" som är tvugna att stanna hemma!

  • MatAnders 21 mars 2008

    Hur har ni det i blåkulla???

  • Nettie 21 mars 2008

    (Y)Jodå MatAnders, blåkulla är fantastiskt, god mat och dryck och solen skiner.
    Kvastarna står uppställda och är redo för hemfärden:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.