Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Fredagsskräck

  • Amika 4 september 2011

    Skrivet av boz1965 den 3 sep 2011

    Skrivet av wildlife den 3 sep 2011

    ...Då gillar jag hellre filmer som spelar på stämningen, t.ex. Paranormal Activity... Skitkuslig!!! >:)


    Ja, smaken är ju som baken, som de säger. :)

    Personligen så har jag placerat den tillsammans med "Blair Witch" i medicinskåpet med de andra sömnpillerna... :D


    Jag tycker också det är rena sömnpillrena.... Och paranormal activity tyckte jag var sååååååå seg. Det hände ju aldrig något.

    Jag tillhör gruppen som gillar silent hill. Den är så sjukt bra. Jag får rysningar när jag ser den. Men jag tror att det beror på att jag växte upp med Freddy Krueger och witch board filmerna. :)
    Jag älskar skräckfilmer! :) Men jag är nog lite avtrubbad...
    Jag satt och kollade på scream 4 och käkade mat samtidigt och skrattade så jag grät... Kallar dem för dagis gore... Jag undrar hur det kunde gå så illa för Wes Craven... Från terror på elm street till scream... För scream filmerna lär väl inte skrämma någon?

  • husmusen88 4 september 2011

    Skrivet av Amika den 4 sep 2011

    Skrivet av boz1965 den 3 sep 2011

    Skrivet av wildlife den 3 sep 2011

    ...Då gillar jag hellre filmer som spelar på stämningen, t.ex. Paranormal Activity... Skitkuslig!!! >:)


    Ja, smaken är ju som baken, som de säger. :)

    Personligen så har jag placerat den tillsammans med "Blair Witch" i medicinskåpet med de andra sömnpillerna... :D


    Jag tycker också det är rena sömnpillrena.... Och paranormal activity tyckte jag var sååååååå seg. Det hände ju aldrig något.

    Jag tillhör gruppen som gillar silent hill. Den är så sjukt bra. Jag får rysningar när jag ser den. Men jag tror att det beror på att jag växte upp med Freddy Krueger och witch board filmerna. :)
    Jag älskar skräckfilmer! :) Men jag är nog lite avtrubbad...
    Jag satt och kollade på scream 4 och käkade mat samtidigt och skrattade så jag grät... Kallar dem för dagis gore... Jag undrar hur det kunde gå så illa för Wes Craven... Från terror på elm street till scream... För scream filmerna lär väl inte skrämma någon?



    Kan inget annat än hålla med, Scream är ju komedi! Men min 11åriga kusin tycker de är läskiga, så jag antar att de riktar sig till en annan åldersgrupp eller något.
    Silent hill tyckte jag däremot var kass, för förutsägbar för min smak :)

  • Wombat04 4 september 2011

    Jag ÄLSKAR Scream-filmerna men asgarvade åt Terror på Elm Street-serien! Han ser ju så osannolik ut, den gode Freddy ...

  • sandraLS 4 september 2011

    Jag älskar rysare och skräckfilmer men har nog blivit rätt kräsen. Tycker det är svårt att hitta några som är tillräckligt bra. Vitsen är ju att man ska blir rädd när man tittar... men det blir man ju sällan nu mer. Splatterfilmer är ju mest bara äckliga.
    Så kom gärna med tips!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.