Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Garner...

  • ca70 27 juli 2008

    Amika!
    Ringde just min mor. Hon har garner till dig! Jag återkommer...
    Mvh ca70

  • Amika 27 juli 2008

    Skrivet av ca70 den 27 jul 2008

    Amika!
    Ringde just min mor. Hon har garner till dig! Jag återkommer...
    Mvh ca70


    Åh! Underbart! Tack så jättemycket! :) Fråga om hur hur mkt betalt hon vill ha! :)
    mvh
    Jonna

  • ca70 27 juli 2008

    :) Känner jag henne rätt bidrar hon mer än gärna till din fina insats utan ersättning. Och jag lovar att jag står för portot, det får bli mitt bidrag! :D
    Hur får jag din adress?? Skriv gärna den i min gästbok. Eller jag kanske hittar den på din sida...

  • Amika 27 juli 2008

    Skrivet av ca70 den 27 jul 2008

    :) Känner jag henne rätt bidrar hon mer än gärna till din fina insats utan ersättning. Och jag lovar att jag står för portot, det får bli mitt bidrag! :D
    Hur får jag din adress?? Skriv gärna den i min gästbok. Eller jag kanske hittar den på din sida...


    Tack så otroligt mycket för er vänlighet! (L) Jag uppskattar detta mycket! :)
    Jag har mailat min adress till dig. :)

    *stor varm kram*
    /Jonna

  • Amika 27 juli 2008

    Puff, puff! :) Kanske finns någon mer som har garner? :)

  • Amika 28 juli 2008

    Puff puff... Någon mer kanske har? :) *hoppas*

  • ullaholm 28 juli 2008

    Annika,
    Gott initiativ! Kanske kan jag bidra lite, om än inte med stickandet.
    Jag har en hel del av restgarner, somligal är handfärgade, se: http://flickr.com/photos/bildlek/collections/72157600054055636/)
    Skicka mig din adress priavt, så sänder jag, utan betalning.
    Ulla

  • Amika 28 juli 2008

    Skrivet av ullaholm den 28 jul 2008

    Annika,
    Gott initiativ! Kanske kan jag bidra lite, om än inte med stickandet.
    Jag har en hel del av restgarner, somligal är handfärgade, se: http://flickr.com/photos/bildlek/collections/72157600054055636/)
    Skicka mig din adress priavt, så sänder jag, utan betalning.
    Ulla



    Tack, tack, tack! :D Vad glad jag blir! Tack snälla du! :D

  • pia-c 3 augusti 2008

    Verkar gå lite segt med garneriet?
    Skicka mej ett pg- eller banknr via meddelande istället, såkan jag sätta in en slant åt dej så får du helt enkelt köpa garn själv. På Röda Korset här där jag bor brukar det finnas "begagnat" garn att köpa för en billig penning. Annars kan du ju försöka i en garnaffär om dom kan rea kraftigt åt dej för det behjärtansvärda ändamålet. Skänker vill dom nog inte.
    Tidningen Land har en gratis "jag önskar-spalt", där ber dom om garn ibland, du kan prova den vägen med, eller i Allas, Allers och sådana tidningar. Det måste ju finnas kilovis med garn i jömmorna. Jag vet ju bara vad jag slängde!

    Lycka till.

  • Amika 14 augusti 2008

    Skrivet av pia-c den 3 aug 2008

    Verkar gå lite segt med garneriet?
    Skicka mej ett pg- eller banknr via meddelande istället, såkan jag sätta in en slant åt dej så får du helt enkelt köpa garn själv. På Röda Korset här där jag bor brukar det finnas "begagnat" garn att köpa för en billig penning. Annars kan du ju försöka i en garnaffär om dom kan rea kraftigt åt dej för det behjärtansvärda ändamålet. Skänker vill dom nog inte.
    Tidningen Land har en gratis "jag önskar-spalt", där ber dom om garn ibland, du kan prova den vägen med, eller i Allas, Allers och sådana tidningar. Det måste ju finnas kilovis med garn i jömmorna. Jag vet ju bara vad jag slängde!

    Lycka till.


    Tack så jättemycket för erbjudandet, men jag kan inte ta emot kontanter. Det skulle kännas fel. Jag hoppas du förstår. :)
    Tack ändå du otroligt snälla människa. :)
    Jag ska testa med Allas och Allers och Land. :)
    mvh
    Jonna

  • Amika 14 augusti 2008

    Tack så otroligt mycket hansdotter, ca70 och ullaholm för era otroliga gåvor! Så underbart snälla ni är! :)
    Jag är jättetacksam! Jag har inte ord hur glad jag är för era gåvor! Jag kommer lägga in bilder här på min sida så ni får se några av resultaten av de garner ni skickade till mig! :)

    Tack, åter igen! TACK! (L)

    /Jonna

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.