Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Gnälltråd MEGA-Large

  • Smulpajen 10 december 2008

    Skrivet av sufly den 10 dec 2008

    Ja, men ni är väl vuxna människor...
    Hur orkar ni hålla på och nöta och nöta.....???

    Du orkar läsa iaf(H)

  • elpatron 10 december 2008

    Ett rörigt skrivbord tyder på en rörig tanke, ett tomt skrivbord tyder på......... (H)

  • MalinJ 11 december 2008

    Skrivet av sufly den 10 dec 2008

    Ja, men ni är väl vuxna människor...
    Hur orkar ni hålla på och nöta och nöta.....???


    För att vi vågar tro på vad vi står för......

  • pedalen1965 11 december 2008

    Ja den här frågan passar nog inte i den här tråden men jag undrar med dej don alfonso om du hittat någon riktigt smarrig rätt här på matkluibben? Tipsa mej gärna! Kram

  • don_alfonso 11 december 2008

    Skrivet av pedalen den 11 dec 2008

    Ja den här frågan passar nog inte i den här tråden men jag undrar med dej don alfonso om du hittat någon riktigt smarrig rätt här på matkluibben? Tipsa mej gärna! Kram


    Jodå nog finns det många trevliga recept här. Eftersom jag mestadels inte bor i Sverige letar jag när jag är här efter Svenska recept olika former av gravad eller rökt lax, kanelbullar, saffransbullar, pepparkakor, glögg, köttbullar, porterstek, jansons frestelse, inlagd sill mm
    Däremot ser jag tyvärr också många recept här som är kopierade rakt av från andra Svenska sajter, det tycker jag inte är så bra.
    Vill inte peka ut någon enskild medlems recept eftersom det tyvärr så ofta tenderar att bli bråk här på MK.
    Mvh
    Don Alfonso

  • KramisGumman 11 december 2008

    ojoj..änu en tråd med gnäll

  • don_alfonso 11 december 2008

    Jag märker inte att sidan skulle vara snabbare, däremot bär den sig konstigt åt, t ex så fick jag inte upp några inlägg på matklubben svarar utan bara hur många sidor tråden består av. Det var lika här men när jag klickade på sista sidan kom de inläggen upp.

  • segerwitch 11 december 2008

    :'(Samma här(N)

  • Lange 11 december 2008

    Skrivet av elpatron den 11 dec 2008

    Ett rörigt skrivbord tyder på en rörig tanke, ett tomt skrivbord tyder på......... (H)


    En massa svordomar och skällsord torde tyda på dåligt ordförråd....

  • don_alfonso 12 december 2008

    Hmm... Testade just att komma in på matklubben svarar men nix det gick inte. Kommer bara upp att det finns 10 sidor....
    Undrar om det är fler som får liknande resultat?
    Innan var sidan tungladdad nu är den svårnavigerad också!
    Vari består den utlovade förbättringen???

  • Geronimo 12 december 2008

    Apropå borttappad redigerings knapp!

    Om man har en KNAPP som är UR.
    Kontakta SJ, dom har tåg som SPÅRAR ur.:o

  • annelieberggren 12 december 2008

    och inte finns nya recept heller, det var ju lovat i morse kl 6 :@
    ja ja, vi vet ju att det strular, data fel sägs det heta, man jag vet bättre, för det behövs männsliga kommandon :p

  • mammamus 12 december 2008

    Tycker det är roligt när det rörs om i grytan lite:p Man behöver ju inte delta om man retar sig på det varför ens bemöda sig med att läsa trådarna om det känns sååå jobbigt . hahaha ojoj som sagt man ska inte ha för många höns i en hönsgård tur där kommit några tuppar med!(Y)(Y)

  • mammamus 12 december 2008

    Tycker det är roligt när det rörs om i grytan lite:p Man behöver ju inte delta om man retar sig på det varför ens bemöda sig med att läsa trådarna om det känns sååå jobbigt . hahaha ojoj som sagt man ska inte ha för många höns i en hönsgård tur där kommit några tuppar med!(Y)(Y)

  • Gnurf 12 december 2008

    Skrivet av mammamus den 12 dec 2008

    Tycker det är roligt när det rörs om i grytan lite:p Man behöver ju inte delta om man retar sig på det varför ens bemöda sig med att läsa trådarna om det känns sååå jobbigt . hahaha ojoj som sagt man ska inte ha för många höns i en hönsgård tur där kommit några tuppar med!(Y)(Y)


    En Mus då och då är inte heller att förakta!! :p Många djur i vår Herres Hage....:D

  • Smulpajen 12 december 2008

    Skrivet av Geronimo den 12 dec 2008

    Apropå borttappad redigerings knapp!

    Om man har en KNAPP som är UR.
    Kontakta SJ, dom har tåg som SPÅRAR ur.:o

    Du är alltid så fyndig:D(L)

  • segerwitch 12 december 2008

    :@Det är här man får gnälla! Men var har gårdagens och dagens recept tagit vägen????:@

  • Statarfrun 12 december 2008

    Skrivet av sufly den 10 dec 2008
    Ja, men ni är väl vuxna människor...
    Hur orkar ni hålla på och nöta och nöta.....???

    ojoj..änu en tråd med gnäll
    kramisgumman Lund

    Det här ÄR en gnälltråd där man FÅR och skall gnälla och klaga.
    NU klagar Jag på ER som klagar, Hur orkar ni läsa det som gnälls, och sen klagar.
    Ge f *n i och läs det som VI gnäller om,... så slipper NI gnälla på oss för att vi gnäller,
    J *a Gnällspikar
    När Fantomen rör sig, står blixten still.
    "Gammalt djungelordspråk" :@(N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.