Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GRATTIS

  • GodareMat 29 mars 2008

    Jo, receptet finns länkat där, men ingen motivering...

    Skrivet av monel den 28 mar 2008

    Tryck på Hem så har du allt där :)

    Skrivet av bernit den 28 mar 2008

    Grattis till vinsten !!(Y)(Y)

    Det vore intressant att dels läsa receptet och dels motiveringen - vet någon var man kan hitta dessa ?

    /BÅ :p

  • farmoringer 29 mars 2008

    Så här står det i motiveringen:


    Det har kommit in över 800 bidrag i påsktävlingen och det har inte varit ett lätt jobb att välja endast en vinnare. Ett recept stack dock ut ur mängden med en tydlig koppling till påsken, och med ingredienser som tilltalar många. Denna person har även bidragit med en egentagen bild och receptet har varit populärt hos andra medlemmar och sparats många gånger. Detta recept är kort och gott ett roligt efterrättsrecept som passar både stora och små på påskmiddagen.

  • evaldo 29 mars 2008

    Man får gratulera .:D(Y)

  • Ullis1 29 mars 2008

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS från en ny medlem som inte hann medverka i tävlingen men är glad ändå! :p

  • vanillalover 29 mars 2008

    SUPERGRATTIS!! (Y)
    Låter dock som ett för invecklat recept för att jag ska prova på det...*ler* E dessutom ingen älskare av choklad, ja, jag vet.... väldigt "okvinnligt" *fniss*
    /Marie

  • Gnagett 29 mars 2008

    Får utbinga ett sent men stort GRATTIS lennali(Y)(Y)

  • azlan_lena 29 mars 2008

    Grattis till vinsten ..(Y)

  • farmoringer 29 mars 2008

    Skrivet av vanillalover den 29 mar 2008

    SUPERGRATTIS!! (Y)
    Låter dock som ett för invecklat recept för att jag ska prova på det...*ler* E dessutom ingen älskare av choklad, ja, jag vet.... väldigt "okvinnligt" *fniss*
    /Marie


    Jag är nog som du då skulle jag tro..*S*..

  • mariaefors 29 mars 2008

    Många grattiskramar från mig, bra jobbat Lena!(Y)(Y) :D (Y)

  • Amber 29 mars 2008

    Ett stort Garttis Lena!!(Y)(Y)(Y)

  • Suddisen 29 mars 2008

    Grattis till vinsten (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.