Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hand i hand mot terrorn.

  • Josses 28 juli 2011

    Sent omsider kom jag med också. Har varit bortrest så jag har haft lite svårt att komma åt en dator

  • busan37 29 juli 2011

    Kopierat från vg.no nu på morgonen. Puffar samtidigt

    Vi er nå 1248251 som holder hverandres hender

  • WiolaH 29 juli 2011

    Skrivet av boz1965 den 26 jul 2011

    Först och främst: Tack för allt ert deltagande här. (Y)

    Jag har fått frågan hur man lägger till den norska flaggan till sin profilbild.

    Man gör så här:

    Gå in på den här adressen: http://www.picbadges.com/?ref=canvas och lägg till en s.k. badge till din profilbild på Facebook. Sen kan du bara ladda ner bilden från Fejjan och därefter ladda upp den här.


    Tack för den hjälpen till oss som inte är så bra på den nya tekniken! Vi vill ju oxå kunna visa vårt stöd.......

  • WiolaH 29 juli 2011

    Skrivet av MosterNettan den 25 jul 2011

    Självklart!

    Bifogar även en text jag fick via Fb från en norsk väninna i morse.

    Morderen fra Utøya har uttalt i sitt "manifest" at han heller vil hates enn glemmes. Ja da prøver vi å glemme han, selvom det blir vanskelig å glemme slike ugjerninger. Vi avtaler at vi ikke skal si navnet hans, ikke skrive det, ikke google det. Kommer vi over navnet hans på trykk, så hopper vi over det. Så HUSKER vi alle dem som FORTJENER å bli husket etter denne tragiske hendelsen


    Självklart gör vi så!!

  • Anita-63 29 juli 2011

    Självklart står vi enade mot terrorn!

  • sussisus 29 juli 2011

    Jag tog handen nu

  • Annras 29 juli 2011

    Har just varit inne på Verldens Gang och tagit i hand{highfive}

  • sivan52 29 juli 2011

    Jag tog också handen nu

  • boz1965 30 juli 2011

    puffar en gång till.

  • matnjutaren 31 juli 2011

    Tog, självklart, handen med nu.
    Vi är nu 1338180.(Y)

  • miabok 5 augusti 2011

    Håller hårt och länge!

  • boz1965 5 augusti 2011

    Vi er nå 1380399 som holder hverandres hender.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.