Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjälp i fototävling!

  • lillaYm 22 april 2010

    Vad underbara ni är! Tack så hemskt mycket för hjälpen, speciellt till er som sprider ordet till släktingar och vänner! =)

  • semlan75 22 april 2010

    {cute}OJ! Nu fick du en till, lycka till!

  • MrsC 22 april 2010

    Du är röstad på Lycka till ! (Y)

  • tessan21 22 april 2010

    Du har fått min röst oxå Jenny - jag håller tummarna!!!!

  • Bumbis 22 april 2010

    Puffar lite så att tjejen får sin kamera.

  • lillaYm 22 april 2010

    Tack för rösterna =) En vecka kvar av tävlingen nu! =)

  • JennyV 22 april 2010

    Nu har du fått en röst av mig med! Lycka till!

  • jimboz 22 april 2010

    Oj oj

    Kan vi inte bättre på MK ?
    Hjälp tösen nu !

  • MrsC 22 april 2010

    Ja...(Y)

  • 57barbro 22 april 2010

    Jag har precis röstat! Rolig bild!! LYCKA TILL!! Jag håller tummarna för dig! Häpp..

  • jimboz 23 april 2010

    Motivationen e på topp...Ibland så vill man visa jävlar anamma....Nu är ett sånt tillfälle:)
    Nu är det inte bara en kamera på spel, utan vi ska visa vem som äger nätet :)
    Det finns mer krut men vi ska besinna oss. Taktik är a och o...
    Något jag har lärt mig är att det avgörs i sista minuten ....Låt konkurrenten tro att det är lugn och frid sedan bombar vi in dom sista rösterna en kvart innan. (Y)
    Jag har lite mer vänner men vi pumpar in dom så sent vi kan ....

  • lillaYm 23 april 2010

    Jag tänker lite i samma banor jimboz =) Just nu ser det bra ut, så jag sparar på de sista idéerna jag har! En vecka till, såå spännande! =)

  • sikaal 23 april 2010

    Är hos min dotter och "barnvaktar", så jag passar på att rösta på dig från deras dator!

  • MrsC 23 april 2010

    Fler röster...:DD eller hur??

  • jimboz 23 april 2010

    Loggar in på dom övriga datorerna senare nästa vecka....Synd att man inte jobbar på Folksam eller Telia i Sthlm då kan man mass maila kollegerna ...Själv har jag skrivit in i en del communitys att du är en kompis till min son...Får liksom inte bli något missförstånd ..hehe....Orkar liksom inte gå in på detaljer, då rinner det bara ut i sanden....

  • wildlife 24 april 2010

    En röst till lagd..... och i ärlighetens namn så VAR den faktiskt bäst åxå... (Y)

  • lillaYm 24 april 2010

    Tack till alla som röstat! =)

    Javisst kan jag vara kompis till din son jimboz ;) No problems.

  • UllaC 24 april 2010

    2 dagar i rad har jag skrivit om dej på FB, några röster har det blivit, men inte så många som jag hade hoppats på. Jag håller med Wildlife - din bild är faktiskt bäst!!!

  • MrsC 24 april 2010

    (Y)(Y)(Y)

  • lillaYm 24 april 2010

    Tack för det engagemanget ullac =)! Väldigt uppskattat.
    Helt otroligt, jag är 6 röster ifrån 600! :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.