Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hösthobby.

  • Babzan 9 november 2008

    När det som nu är regnigt, grått och trist blir man ju sittandes inomhus en hel del. Efter en vår och sommar utan särskilt mycket inomhusstädning tycker jag att det är ganska skönt att röja ur garderober och förråd, så att man får plats med allt nytt man vill införskaffa :)
    Hösten är också en perfekt tid för att tapetsera och måla.... Det finns alltid en massa projekt man vill påbörja som t ex byta golv i sovrummen.... Kul om vi hinner klart före jul:D

  • githg 9 november 2008

    Jag försöker att gå långa promenader oavsett väder. Sen när man kommer in i värmen är det mysigt att värma sig med tända ljus och gott te eller kaffe.

  • monac 9 november 2008

    ljus blir det ...massor av ljus tänder jag! både på kvällen och på morgonen:D

  • bernit 9 november 2008

    Spelar i orkester

  • Tingeling13 9 november 2008

    Lyssnar på böcker, bakar, köper/säljer saker på Tradera och scrappar. sedan har jag man, tre barn och ett hus.
    Så min tid är överfylld :p :'( (Y) :D

  • dystraior 9 november 2008

    Själv har jag kopplat in tevespelet igen och spelar, men annars blir att tända ljus och mysa under en filt med en bra bok och nåt hembakat :)

  • Ingan 9 november 2008

    Skrivet av bernit den 9 nov 2008

    Spelar i orkester


    Intressant.Vad spelar du för instrument?

  • Eery 9 november 2008

    nålbinder (sömmar), en nyupptäckt favorithobby:) så svamprensning just nu.. fast hobby vet jag inte..

    bakar pysslar läser tittar på film det vanliga skulle jag tro

  • bernit 9 november 2008

    Skrivet av Ingan den 9 nov 2008

    Skrivet av bernit den 9 nov 2008

    Spelar i orkester


    Intressant.Vad spelar du för instrument?


    Trumpet, Storband och Symphonic Band

  • Ingan 10 november 2008

    Skrivet av bernit den 10 nov 2008

    Skrivet av Ingan den 9 nov 2008

    Skrivet av bernit den 9 nov 2008

    Spelar i orkester

    Intressant.Vad spelar du för instrument?

    trumpet, Storband och Symphonic Band[/quote
    Jag älskar jazz

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.