Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Jag har inte glömt MK eller er medlemmar

  • styvan 6 juni 2009

    Lena, jag beklagar det som har hänt dig under året och önskar att allt kommer att ordna sig för dig under den förhoppningsvis sköna sommaren. Skickar dig massor av varma kramar!

  • Mandelblom42 6 juni 2009

    Jag känner verkligen för dej i din situation. Ibland verkar det som om livet verkligen vill sätta oss på prov - men håll ut: bakom molnen finns solen ändå. Eftersom jag tror på bönens kraft ska jag komma ihåg dej framöver.
    Ha de' bra!
    Kram

  • Heisjo 6 juni 2009

    Beklagar sorgen och den tunga starten du fått detta året. Alla onda ting är tre, så nu väntar förhoppningsvis ljusare tider.
    Ta vara på sommaren och var rädd om dig.
    Många kramar!!

  • hansdotter 6 juni 2009

    Lennali,
    jag tänker på dig! Jag hoppas att du finner den tystnad och ro du behöver för att komma tillbaka. Förr eller senare- spelar ingen roll. Bara du känner dig hel igen. Många varma kramar Hansdotter.

  • lenajeanette 6 juni 2009

    Mina tankar till dig!

    Kram Jeanette

  • FarmorMaya 6 juni 2009

    En varm tanke till dig i denna stund. Sköt om dig och välkommen åter med nya krafter.
    Kram från mig.(L)

  • Monika46 6 juni 2009

    Hej Lennali! (L)
    Jag beklagar sorgen och jag förstår precis hur du känner det.
    Ibland känns det som allt elände bara trillar över en och man förstår inte varför just jag skall drabbas av allt elände.
    Jag miste min mor för 9 år sedan och saknaden känns fortfarande lika tung att bära. Hon fick tjocktarmscancer och blev opererad 3 gånger för detta, men sjukdomen gick inte att stoppa. Sista tiden kräktes hon dygnet runt. Det var hemskt att se henne ligga och lida och tyna bort.

    Livet är ingen dans på rosor, men man får ändå låta livet gå vidare och försöka slå bort alla hemska tankar som ibland dyker upp. Så försöker jag göra, och min tröst i sorgen är ju att min älskade mor inte lider mer.
    Jag hoppas du skall komma över den värsta chocken och att sommarens ljusa tid skall hjälpa till att läka den värsta sorgen och saknaden. Man får ta en dag i sänder och ju längre tiden går ju mindre känns bördan av sorgen.
    Jag hoppas att din stuga skall ge dig lugn och kraft så du kan återhämta dig både från din propp och din sorg efter din mamma. Du skall veta att jag tänker på dig...(L)
    Massor av varma kramar från Monika

  • annalena514 6 juni 2009

    (L)(L)(L)(L)(L)Låt tiden läka alla sår (L)(L)(L)(L)(L) kram annalena

  • pia61 7 juni 2009

    Ha det gott och ta väl vara på dig! (L)
    Låter härligt att vara på en ö i alldeles stillhet! (Y)
    PIA

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.