Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubbsträff i Göteborg i höst?

  • bernit 1 augusti 2008

    Alla ser OK ut just nu !

  • janetta 1 augusti 2008

    Som det ser ut nu kan jag ingen av dem helgerna, Hoppas att ni får en jätte härlig kväll

  • Wombat04 1 augusti 2008

    Vad synd, Janetta. Skulle det ändra sig så vet du att du är jättevälkommen! Jag kommer att boka några extra platser ifall.

  • Wombat04 1 augusti 2008

    Puff

  • Wombat04 1 augusti 2008

    Puff

  • Smulpajen 1 augusti 2008

    Har du något förslag på restaurang?

  • Wombat04 1 augusti 2008

    Nej, inte än. Jag tänkte jag skulle se ungefär hur många vi blir först.

  • Roosen 1 augusti 2008

    När skulle det bli då, bor ju nere i Blekinge....

  • Roosen 1 augusti 2008

    Men alltid kul att komma till Göteborg...har ju sådana rabattkuponger från Coop man kan utnyttja...

  • Roosen 1 augusti 2008

    Kan man ta med maken också, trist att åka själv nere ifrån Blekinge?

  • Bowmore 1 augusti 2008

    (Y)

  • Wombat04 2 augusti 2008

    Puff

  • Fiona 2 augusti 2008

    I dagsläget ser det ut som jag kan alla helger, men det beror på att sambon inte fått sitt schema för den tiden än.
    Han ska till norge i 8 veckor och jobba, så de helger han kan lyckas ta sig hem vill jag så klart vara med honom! Särskilt som det inte funkar med telefonsamtal riktigt mellan, det blir så gruvligt dyrt!

  • lenajeanette 2 augusti 2008

    Ingen härifrån Uppsala som kan tänka sig åka ned? Hyfsat billig tågresa, har kollat, samt finns flera billiga vandrarhem att bo på?

  • Wombat04 2 augusti 2008

    Puff!! (Y)

  • anluk 2 augusti 2008

    Den 25 okt skulle passa mig bäst. Får maken följa med om han vill även om han inte är matklubbsmedlem?????

  • Wombat04 2 augusti 2008

    Jajamen. Jag hyr Scandinavium om det skulle behövas! :D(Y)

  • Wombat04 2 augusti 2008

    Puff igen!

  • jas65 3 augusti 2008

    Jag skulle också vilja deltaga, jag kan vilken helg som helst.
    Anders

  • Wombat04 3 augusti 2008

    Lägger in det här meddelandet en gång till så slipper ni bläddra tillbaka så mycket. Jag har ett tillägg: Respektive är välkomna att följa med, men inga barn. Det blir inte särskilt roligt för dem att sitta och höra på när en massa vuxna pratar. Och senast den 15 september vill jag ha svar från alla som tänker följa med. Jag ber er också låta mig veta om ni har någon matallergi. Detta är viktigt. (Y)


    Då, mina vänner, var det dags att börja välja datum för Träffen med stort T! Jösses vad tiden går fort.

    Jag har fyra lördagar på förslag och jag ber er svara här i tråden vilken lördag som passar er allra bäst, och även om något av de tre andra alternativen passar någorlunda. Ni skriver alltså: Helst vill jag att det blir lördagen si och så, men även lördagen den och den passar. OK? Så sammanställer jag en lista och avgör utifrån den vilken lördag det blir. Samtliga alternativ avser självklart kvällen, för folk som bor en bit ifrån ska ju hinna hit också! Och det är mycket mysigare att sitta på restaurang på kvällen.

    Alternativ 1: Lördag 18 oktober
    Alternativ 2: Lördag 25 oktober
    Alternativ 3: Lördag 8 november
    Alternativ 4: Lördag 15 november

    Jag hoppade över Allhelgona, för en del kanske har lite goda middagar och sånt hemma då!

    När jag sammanställt listan återkommer jag som sagt med vilket datum det blir samt även vilken restaurang det blir.

    Jag kommer att puffa upp den här tråden så mycket det bara går och är tacksam om ni vill hjälpa mig med det, så att alla ser det här meddelandet!

    Bella

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.