Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Midsommar

  • Okänd 23 juni 2010

    Skrivet av miabok den 23 jun 2010

    Glad midsommar på den riktiga midsommaraftonen!



    Ja den "RIKTIGA" midsommaraftonen fanns förr i tiden. Då var det alltid den 24 juni som gällde. Det är den 24 juni i morgon. Då är det 44 år sedan vi gifte oss i Västrums kyrka och efter vigseln åkte lövad skärgårdsbåt ut till Nävelsö där min älskade hustru hade sitt föräldrahem!

  • farmoringer 23 juni 2010

    Jag vill önska alla på MK en riktig trevlig Midsommar...{beauty}{hug-right}{party}

  • littlejohn 23 juni 2010

    En glad midsommar till er alla där ute. Oavsett väder så njut av god mat och goda vänner eller vad ni hittar på....{party}{highfive}

  • MissLo 23 juni 2010

    Jag vill också önska alla MKare en Glad Midsommar med sol, värme och mycken god mat och dryck i trevliga vänners sällskap. {party}

    En gång i månan är månen full
    Aldrig jag sett att han ramla omkull
    Full av beundran hur mycket han tål
    Höjer jag glaset och utropar: "Skål"

    Nä nä, ingen tjuvstart, det blir inte förrän på Midsommarafton! :)

  • mattant41 23 juni 2010

    Hoppas ni alla får en jättetrevlig midsommar.

  • Countrygirl 25 juni 2010

    Glad Midsommar allihop! {cowboy}

  • sikaal 25 juni 2010

    Trevlig Midsommar! (H)

  • amoz 25 juni 2010

    Skrivet av jan-gunnar-j den 23 jun 2010

    Skrivet av miabok den 23 jun 2010

    Glad midsommar på den riktiga midsommaraftonen!



    Ja den "RIKTIGA" midsommaraftonen fanns förr i tiden. Då var det alltid den 24 juni som gällde. Det är den 24 juni i morgon. Då är det 44 år sedan vi gifte oss i Västrums kyrka och efter vigseln åkte lövad skärgårdsbåt ut till Nävelsö där min älskade hustru hade sitt föräldrahem!


    Jag som trodde att den "riktiga" midsommarafton var den 23 för då gifte jag mig för 43 år sedan???

  • amoz 25 juni 2010

    Glad midsommar alla här förresten!:)

  • Amika 25 juni 2010

    Glad midsommar alla!!! :DD

  • snuosm 25 juni 2010

    Glad midsommar! Hoppas alla får umgås med trevlig sällskap och äta och dricka gott! Jag och guben min är precis hemkommen efter trevlig midsommarlunch tillsammans med grannarna! Nice. Vi bröt upp när åskan började mullra i väst.

  • monfo 25 juni 2010

    Trevlig midsommar och ha en skön sommar allihop oavsett vilket väder det blir så är sommaren skön tycker jag!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.