Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

MK:s officiella tråd för OS i Vancouver 2010

  • chrisq 13 februari 2010

    (N)(N) usch nu börjar det o till o med här när är det slut:'(:@:@

  • Gnurf 13 februari 2010

    Det är ju precis som i Halvåtta hos mig...bara det att man tävlar i lite andra grenar och betygsätts lite mindre godtyckligt...:p

  • flabban 13 februari 2010

    Nja, öl och ostkrokar? Ingen annan som har något förslag på OS-mat i tv-soffan? Själv kommer jag att servera en gammal klassiker, tunnbrödsrulle, potatismos, räksallad, korv, senap och ketchup. (Y)

  • Mistys 13 februari 2010

    OS- på vintern och fotbolls VM till sommaren. Vilket år va :D
    Semesterlistorna på jobbet kanske redan är uppsatta? 10 juni-10 juli är det som gäller i år.

  • boz1965 13 februari 2010

    Skrivet av Gnurf den 13 feb 2010

    Jo...jag har förstått att dessa är några av dina huvudsakliga favoritsysselsättningar...


    Inte precis, men det är iaf intressantare än OS "missinassen".

  • boz1965 13 februari 2010

    Skrivet av Gnurf den 13 feb 2010

    Lägg Ner...man har väl simlukutankapacitans...


    Har för mig att kapacitans är något man tillskriver kondensatorer... :D

    SimultanKAPACITET däremot, är en helt annan sak. :p

  • Gnurf 13 februari 2010

    Ja vad säger man Misty!?? Usch och fy...jag börjar ju nästan grina här i soffan. Känns som att man var tillbaka på 80-talet och satt i pojkrummet och kollade på Lilla Huset på Prärien...eller Lassie....:'(:'(

    Glädjetårar!!! (L)

    En mycket passande Sång bjuder jag på....

    http://www.youtube.com/watch?v=rrTC2ROEYqQ

    Skrivet av Misty09 den 13 feb 2010

    OS- på vintern och fotbolls VM till sommaren. Vilket år va :D
    Semesterlistorna på jobbet kanske redan är uppsatta? 10 juni-10 juli är det som gäller i år.

  • boz1965 13 februari 2010

    Nåt som kanske kunde göra OS lite intressantare vore att köra sommar-OS på vintern och viter-OS på sommaren.

    Tänk er att spela fotboll med 50 cm snö på planen, tennis i snöslask, ishockey i 10 cm vatten, eller få reda på hur längdåkarna vallar skidorna efter gräsföre. :D Då hade t.o.m. jag, som är helt ointresserad av sport kollat på OS.

  • Gnurf 13 februari 2010

    Tack för att du håller koll på mig, såna däringa komplexitransformerade ord har jag alltid haft svårt för...:)

    Skrivet av boz1965 den 13 feb 2010

    Skrivet av Gnurf den 13 feb 2010

    Lägg Ner...man har väl simlukutankapacitans...


    Har för mig att kapacitans är något man tillskriver kondensatorer... :D

    SimultanKAPACITET däremot, är en helt annan sak. :p

  • jas65 13 februari 2010

    Varför inte 2 fotbollar på fotbollsplan eller ishockey utan skydd.. Hur fort kan man simma med kläder på, längdhopp med skidor, höjdhopp med forboja, slalom i utförsbacke, konståkning i hockey utrustning, nakendans med Lasse Stefans.

    Tycker att radions sändningar kunde samsändas med Tv och då på tecken språk i radion tillsamman med de vanliga programutbjuden som är

    Nej jag är inte katolik men radion förstör Ring så spelar vi och Karlavagnen för mig.

  • chrisq 13 februari 2010

    :p

    Skrivet av Gnurf den 13 feb 2010 haha vilken jämförelse men bara du är glad så är det bra o det verkar du:D:D

    Det är ju precis som i Halvåtta hos mig...bara det att man tävlar i lite andra grenar och betygsätts lite mindre godtyckligt...:p

  • The_mama97mia 13 februari 2010

    Jas65, vilka roliga förslag. Själv kommer jag helt osökt att tänka på en Monty Python sketch, VM i fotboll för filosofer... *moahaha*
    Eller maratonloppet för inkontinenta...

  • MosterNettan 13 februari 2010

    Ja äntligen har det börjat!!! Perfekta tider också, slipper ta semester för att se OS. Nu kan jag ju både jobba och hinna med att se det som är mina favoriter.

    Heder åt dej Gnurfen (Y) som startat denna tråd för OSS SOM GILLAR OS. Har ett skitbra förslag till alla andra som inte gillar det; starta en anti-tråd så får ni ett eget forum.

    Ser framemot skidskyttesprinten ikväll, det ska bli så spännade!

    //Sportfåne

  • Gnurf 13 februari 2010

    Nääähhh...låt dem hålla till HÄR!! :) För när allt kommer kring vad är Materia utan Antimateria, Korven utan Brödet, Mannen utan Kvinnan, Hockeyklubban utan sin Puck...eller Mat utan Fysisk Rörelse!??? (Y)

    Jo...bara någonting Halvt :D

  • bernit 13 februari 2010

    Skrivet av mama97mia den 13 feb 2010

    OS - suck - onödigt stök i tevetablån. *grrr* man kan inte lita på ngt längre, flytta på tider för På Spåret! ??!!! *BAH*

    Det är som med sportbilagor i kvällstidningarna, tycker man ska ta betalt för dom som för andra bilagor, det jag slänger först är den rosa delen.
    Vad gäller teve - sänd skiten i en helt egen kanal o don´t mess with my tv. (H)


    Jag kan ta det i TV men vad f--n har OS på en matsajt att göra ?:p

  • Gnurf 13 februari 2010

    Ja vad fan har Hund- och Kattraser på en Matsajt att göra ? :p

  • Gnurf 13 februari 2010

    Vilken fin invigning (Y) Bra musik (Y)

  • jas65 13 februari 2010

    Skrivet av Gnurf den 13 feb 2010

    Ja vad fan har Hund- och Kattraser på en Matsajt att göra ? :p


    Hahaha(Y):D

  • Gnurf 13 februari 2010

    Iofs...Vi har ju Asien och hundar...och katt lär smaka som kyckling. Så Katt&Hund är kanske inte så långsökt...:'(

    Nå nu sticker jag å tränar, hitta inte på nått sattyg bakom ryggen på Gnurf nu de närmaste 3 timmarna. Jag kollar Er när jag är tebax...(L)

  • chrisq 13 februari 2010

    Skrivet av Gnurf den 13 feb 2010

    Iofs...Vi har ju Asien och hundar...och katt lär smaka som kyckling. Så Katt&Hund är kanske inte så långsökt...:'(

    Nå nu sticker jag å tränar, hitta inte på nått sattyg bakom ryggen på Gnurf nu de närmaste 3 timmarna. Jag kollar Er när jag är tebax...(L)
    VAAAAAAAAAAA ÄR DET INTE NÅGOT PÅ TV ATT TITTA PÅ I HELA 3 TIMMAR ÄR JU RÄDD DU SKA MISSA NÅGOT HAHA

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.