Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

NU ska vi fira! Vi är IKAPP

  • irrevirre 2 mars 2008

    Ni har verkligen varit flitiga! Stor kram på er. Här har det rasslat ordentligt med godkända recept i mailen på sista tiden!
    Ett var inte godkänt. Jag hade skrivit recept på snabb pizzabotten och en äkta pizzabotten i samma recept. har inte åtgärdat det ännu men det skall jag.

    En undring har jag:
    Hamnar recepten huller om buller i min kokbok efter godkännandet? De hamnar väl inte under min egenhändigt snickrade rubrik automatiskt?
    Och när jag lägger in ett recept, kan jag då lägga den rätt meddetsamma. Jag vet inte hur. Just nu får jag leta upp dem och flytta dem rätt manuellt. (te.x en huvudrätt hamnar under dessert .....)

  • Okänd 2 mars 2008

    Vad duktiga ni har varit.
    En stor eloge och kram till er.(Y)(Y)(Y)

  • Okänd 2 mars 2008

    Vad duktiga ni har varit.
    En stor eloge och kram till er.(Y)(Y)(Y)

  • Gunn57 2 mars 2008

    (Y) Ni har varit otroligt duktiga (Y)

  • epi 2 mars 2008

    :p Tycker ocså ni varit duktiga på att få det att gå fort.
    Men nu en liten fråga när jag skriver hur man gör så skriver jag ofta 1*......................................
    osv ska jag inte göra så?

    Frågvis Maria:p

  • Askungen68 2 mars 2008

    Ni har varit jätteduktiga med att godkänna recepten.
    Men kolla gärna innan att recepten inte finns redan på sidan. Har stött på flera dubbla.

    (Y)

  • Queenie 2 mars 2008

    Ja, vissa recept får man gå igenom och ändra varje gång. Även fast jag har skickat pm och skrivit och förklarat att allt inte ska vara versaler eller inte endast gemena (små bokstäver). Men likt förbaskat är det det varje gång ändå :(

  • Queenie 2 mars 2008

    Skrivet av epi den 2 mar 2008

    :p Tycker ocså ni varit duktiga på att få det att gå fort.
    Men nu en liten fråga när jag skriver hur man gör så skriver jag ofta 1*......................................
    osv ska jag inte göra så?

    Frågvis Maria:p


    Så länge som man inte skriver en massa tecken framför varje ingrediens så gör det inget. Bara man tänker på att EN ingrediens per rad. Exempelvis salt på en rad och peppar på en rad. Nästan hälften av recepten man godkänner står salt och peppar på samma rad.

  • MrsC 2 mars 2008

    Snyggt jobbat...(Y)

  • monac 2 mars 2008

    Skrivet av Kicki8 den 2 mar 2008

    Va duktiga ni är(Y) En nyfiken fråga från en nykommling. De recept som ej blir godkännda försvinner de? och vad är det som ej gör de godkännda?





    det undrar jag med....bra fråga!
    //monacamilla

  • Queenie 2 mars 2008

    Skrivet av Askungen68 den 2 mar 2008

    Ni har varit jätteduktiga med att godkänna recepten.
    Men kolla gärna innan att recepten inte finns redan på sidan. Har stött på flera dubbla.

    (Y)


    Det är det upp till den som skriver in recepten att kolla INNAN han/hon skriver in ett nytt recept. Finns inga möjligheter i världen att hålla koll på det när man godkänner.

  • Jessika 3 mars 2008

    (L)Vad duktiga ni har varit. Tack!(Y)(Y)(Y)(Y):D:D:D:D

  • kajsa36 3 mars 2008

    (Y)(Y)(Y)(Y) toppen bra jobbat......stor eloge...:p:p:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.