Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya matprogram - lite skitprat

  • Mistys 6 mars 2010

    Kommer ni ihåg Floyd. Ytterligare en sån där mindre hygienisk historia. En man som stod och var lite macho, drack öl eller vin och slafsade lite. Tyckte iof att det var jättekul att titta på hans program. Jag har fått för mig att han inspirerat Morberg för jag tycker han försöker köra samma stuk. Lite slafs med ena handen och ett glas öl eller vin i den andra.

  • Mistys 6 mars 2010

    Han dog förövrigt 15/9 2009 i en Hjärtattack. Keith Floyd altså.....!

  • Gnurf 6 mars 2010

    Floyd does India...var ett toppenprogram. Kuskade runt i de olika provinserna och blandade ihop en mängd olika Curries (Y)

  • jimboz 6 mars 2010

    Floyd är, var , kommer att vara ..The Chef Numbero Ono......Alla vill vara en ny Floyd men endast en kan vara det och han är ju död som sagt....Min svenska favorit är Morberg, jag tycker han e hästlängder bättre kock än skådis :)
    Det talas om hygien...Man får nog se mellan fingrarna om man nu inte vill se halva programmet innehållande folk som står och tvättar sig och torkar skärbrädor...Ni får väl föreställa er att dom tvättar, skurar ,eldar upp och desinficerar allt i deras väg...:)

  • Erajscha 7 mars 2010

    Skrivet av FrokenLindgren den 5 mar 2010

    Jag gillar Nigella och lyckligtvis ser man henne emellanåt på Kanal 9. Hon är däremot inte så renlig av sig heller.


    Hon slänger oerhört med det långa håret i köket också, doppar fingrarna i saker och slickar av.

  • Gnurf 7 mars 2010

    Mmmmmmmm....Nigella.............mmmmmmm.....mmmmhhmmmm....Nigella {vampire}

  • Erajscha 7 mars 2010

    Jag har för övrigt lagt in Mauros förrätt eftersom jag själv ville kunna spara den i min kokbok...

    Mauros asiatiska tartar

  • Lenkan 7 mars 2010

    Jag älskar Morbergs matprogram för han känns mer som en av folket, i alla fall jag har lättare att relatera till den sortens matlagning. När jag lagar mat hemma desinficerar inte jag arbetsytorna, jag smakar med samma sked flera gånger, jag torkar mig inte i pannan med en svettduk hela tiden t.ex... men inte blir min mat sämre för det!

  • djingis 7 mars 2010

    Skrivet av Lenkan den 7 mar 2010

    Jag älskar Morbergs matprogram för han känns mer som en av folket, i alla fall jag har lättare att relatera till den sortens matlagning. När jag lagar mat hemma desinficerar inte jag arbetsytorna, jag smakar med samma sked flera gånger, jag torkar mig inte i pannan med en svettduk hela tiden t.ex... men inte blir min mat sämre för det!



    så sant så.......Morbergs program är ren matporr för mig ;O)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.