Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Om hyfs och respekt.

  • bitten56 30 mars 2012

    Välkommen LarsDe till MK ,hoppas att du stannar kvar.
    Glad Påsk.
    Mvh Bitten56

  • boz1965 30 mars 2012

    @Lars: Jag skulle bli mycket besviken om du gick ur MK. Vi surgubbar behövs ju också här. ;)

  • Amika 30 mars 2012

    Klart du inte ska gå ur. :)
    Jag tycker mig se att lika snabba som vi är att komma till någons försvar, lika snabba är vi att glömma gammalt groll. :)
    Så varmt välkommen hit. :) Och hoppas du får en underbar påsk du med! :)

    Mvh

    Jonna

  • Okänd 31 mars 2012

    Att det blir hett ibland är bara naturligt, vi är ju alla olika individer med olika tankar och ideer om saker och ting. Lite groll kan man ha överseende med tycker jag . Förlåtelse är en stor gåva.{handshake}

    Passar även på att önska alla en riktigt Glad Påsk med mycket gott att äta och dricka .<_<

  • Roskerstin 31 mars 2012

    LarsDe:
    Hej Lars, ja alla är vi ju barn i början, även om man som både du och jag kommit upp i en aktningsvärd ålder. Vill kommentera ditt inlägg vad gäller gästboken:

    'En sak jag undrar över är varför det finns en gästbok, om man inte i första hand använder den för att kommentera eller meddela sig med någon av medlemmarna. Denna möjlighet tycks inte vara särskilt populär`.

    Som jag har uppfattat det så är gästboken till för en två-vägs-kommunikation, typ om du har en specifik fråga om receptet. Medan kommentarerna till varje enskilt recept är tillgängligt för alla de som tittar in på det enskilda receptet. Och personligen så blir jag ju gladare över en kommentar i det enskilda receptet, då många kan se kommentaren, oavsett om den är positiv eller negativ.

    Självklart ska du vara kvar i vår trevliga klubb och jag tillönskar dig en Glad Påsk och alla andra också förstås(H)
    M V H
    Kerstin

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.