Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Otrohet?

  • Amika 7 januari 2011

    Jag tycker att otrohet går vid tanken, för kan man tänka sig att vara otrogen så är det något fel på förhållandet i mina ögon.
    Men porrsurfa... Det får han göra precis hur mycket han vill, det handlar ju enbart om att få utlopp rent sexuellt och inte något alls att göra med att han vill ha någon annan... Bara att jag inte var där och kunde "hjälpa" honom just då... *ler*

    Jag skulle aldrig någonsin kunna förlåta en otrohet och fortsätta ett förhållande efter det. Jag beundrar de som kan. Men för mig skulle det aldrig fungera, för jag skulle aldrig någonsin kunna lita på mannen i fråga igen.

    Så mitt svar är att
    1 & 3-7 är otrohet i mina ögon.

  • Amika 7 januari 2011

    Skrivet av Lenkan den 7 jan 2011

    Jag tycker ettan med modifikation. Man kan tända på andra och tycka att andra är attraherande, det kan man inte styra över helt klart.
    Men jag ser stor skillnad i att tänka "den där skulle jag kunna ligga med" och "den där vill jag ligga med och önskade jag kunde ligga med".
    Och absolut om man tänker på någon annan medan man är intim med sin partner.


    Håller med dig fullt ut! :)

  • solgarden 7 januari 2011

    Nr 1 är min gräns för otrohet...dock tycker jag att bara tanken av det är gott nog eftersom då trivs man inte i det förhållande som man har...
    Älskar man varandra då ska man inte ens behöva tänka på att göra det med någon annan.

  • Marre73 8 januari 2011

    From 3:an tycker jag

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.