Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Poäng?

  • macuisine 24 februari 2010

    Ok, jag fattar....blir bara fundersam då jag lagt in flera recept som folk sparat men som det ändå stårom att de inte ännu godkänts??

    Huvudsaken är ändå att jag hittar så många bra recept här så på så vis är jag nöjd!(Y)

  • jimboz 24 februari 2010

    Kan man få mat för poängen kanske (Y) Då vill jag ha soppa med Hummerstjärtar och ett gott vin..Tack

  • The_mama97mia 24 februari 2010

    Skrivet av macuisine den 24 feb 2010

    Ok, jag fattar....blir bara fundersam då jag lagt in flera recept som folk sparat men som det ändå stårom att de inte ännu godkänts??

    Huvudsaken är ändå att jag hittar så många bra recept här så på så vis är jag nöjd!(Y)


    Man kan spara dina recept, men poängen kommer inte in förrän det blivit godkänt. Samt som boz skrev så sker inte uppdatering kontinuerligt utan typ en gång per dygn.

    FÖr övrigt har Daniely uppmärksammats på detta och det kommer att komma ngn information/ funktion ang poängen när man reggar sig som ny medlem. Den här frågan poppar ju upp en gång i veckan nästan.

  • simel97 24 februari 2010

    Vad bra att ni tog upp det här. Det här har jag också velat fråga .Vad är poängen med att spara poäng?Det skulle vara roligare om man kanske skulle få t.ex ...? :)

  • Majainorr 24 februari 2010

    Skulle tro att det bara är ett "mått" på hur aktiv man är här på MK...

  • kantomen 24 februari 2010

    Lite kul är det med poängen även om de är i "onödan".

  • danlicious 5 mars 2010

    Hahaha :D

  • FyllErik 26 maj 2010

    Skrivet av anitasuzanne den 23 feb 2010

    Skrivet av Erajscha den 23 feb 2010

    Den som har mest poäng när den dör vinner ;-)


    Får man glädje av poängen då?

    Det vet man aldrig Jesus kanske har sin egen matklubb......fatta vad han gjorde med fisken!!! SÅ SKA EN SLIPSTEN DRAS(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.