Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Snälla, ej versaler i recepten

  • nannes 21 februari 2008

    Hej!

    Jag undrar hur länge det tar innan ett recept bllr godkänt? Jag är ny, har lagt in recept från den 15:e februari, men ännu har iga recept blivit godkända.
    Nannes

  • pickels 21 februari 2008

    Skrivet av Queenie den 20 feb 2008

    Är ju samma sak att inte bara skriva med gemena bokstäver (små). Har haft en del såna nu också, fast det går ju snabbare att rätta till. Men efter varje punkt är det ju bra om man skriver stor bokstav på nästa mening. Nu gör ju i stort sett alla det, men om någon känner sig träffad så får ni gärna göra rätt fortsättningsvis. :-)


    Om du har Word tillgängligt, kopiera in texten dit, markera hela texten, välj Ändra skiftläge i Format-menyn. :)

  • Queenie 22 februari 2008

    Nannes: Just nu ligger vi nog cirka en månad efter. Jag, lilljeppe och mamma modesty hjälper i dagsläget till att godkänna recept. Men det känns som man aldrig kommer nån vart, nu är det 3568 recept som väntar på att bli godkända, och fler fylls på hela tiden. Så vi behöver nog vara ganska många som godkänner om vi nångång ska komma ikapp. Men när jag började godkänna tror jag det låg på över 4600, så det går med stormsteg framåt! Å andra sidan, visst har jag word, men jag tycker att har man skrivit in ett helt recept i versaler så är det inte mer än rätt att man får ett mejl som talar om att receptet ej är godkänt och varför, så får man rätta till det själv. Annars sitter samma person och gör om samma fel om och om igen. Bättre att göra rätt från början

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.