Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

stavmixer

  • TinaFS 1 maj 2008

    Salladsdressing baserad på ägg - som majonnäs med vinäger i - gör jag jämt - barnen ( och jag) älskar sallad med den dressingen
    Den man kan köpa i butiken är äckligt söt!

    Soppor förståss

  • Dorisrecept 1 maj 2008

    Skrivet av jennsan85 den 1 maj 2008

    jag har en mixer som man kan koppla till en ballongvisp och en hackare till oxå...nu står min elvisp o samlar damm


    En sån har vi på jobbet, helt suverän. Måste nog köpa en likadan själv.

    Har en vanlig mixer stav hemma och är skit dålig på att använda den, men när jag kommer ihåg det så brukar jag vispa grädde med den b la

  • frucaos 2 maj 2008

    Min kommer väl mest fram när jag ska hacka vårens skörd av nässlor, och när det ska puréas barnmat. Har en billig variant som jag fick gratis från en bokklubb eller nåt. Ser ju att det är bra, men min är lite "trött", så det är inte allt den klarar.
    Har en mixer - OBH Nordica som jag börjar bli lite sur på.:@ Den klarar inte av frusna bär om jag inte tillsätter rätt mycket vätska, och så måste det vara rätt stor mängd också - annars hamnar allt bara på väggarna... suck. Jag som hade så stora förhoppningar!
    Försökte göra hallonsorbet i mixern, men gav snabbt upp och tog fram min lilla köksmaskin i stället - körde med kniven. Fick hjälpa den lite, men det gick då mycket bättre!

  • delikat 2 maj 2008

    Min stavmixer ligger mest i lådan och samlar damm. Jag använder hellre matberedaren, som står framme hela tiden. Och den använder jag så gott som dagligen.

  • zudette 2 maj 2008

    Använder min mest, eller egentligen bara, till guacemole - då är den oslagbar!

  • bettan64 2 maj 2008

    skulle kanske inhandla en (H), el önska mej :). Tror att den slulle passa mej, jag gillar soppor men ej resten av familjen:Z

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.