Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tjafs- och flamstråd

  • poffa 29 november 2009

    Skrivet av segerwitch den 24 nov 2009

    Skrivet av jimboz den 24 nov 2009

    Vissa människor vill avsätta Konungariket i Sverige och dess efterlevande...
    Jag säger !
    LÄNGE LEVE KONUNGEN

    Utan vår Konungafamilj så finns det heller inget kvar här som är svenskt.

    Dax att återupprätta Gamla Stans Giljotin och göra sig av med Landsförrädarna (Y)


    :oSvenska kungahuset????Är det svenskt??Har för mig att de härstammar från Frankrike, eller???


    segerwitch:

    Är det din katt på din avatar-bild?

    Eller utnyttjar du en stackars främmande katt, som inte godkänt bilden för publicering på internet? :'(

  • Gnurf 29 november 2009

    Men ALLA tycker väl om öl från Krogen!?? *förvirrad* :o

    Skrivet av Lenkan den 29 nov 2009

    Bannlys alla som inte tycker om öl från krogen

  • poffa 29 november 2009

    Skrivet av Gnurf den 29 nov 2009

    Men ALLA tycker väl om öl från Krogen!?? *förvirrad* :o

    Skrivet av Lenkan den 29 nov 2009

    Bannlys alla som inte tycker om öl från krogen



    Vadå öl från krogen? Alla mina öl kommer från kylskåpet! :o

  • jimboz 29 november 2009

    Berätta gärna vilken Krog som gör Ölen.
    Jag beger mig genast dit...

    Eller som Korvkioskägaren svarade på frågan om det är hemlagat mos..
    -Ja visst den är hemmagjord på moset..
    -Du gör alltså moset hemma ?
    -NEJ
    -Men då är det ju inte hemmagjort
    -Nej men kiosklagat :)

  • The_mama97mia 29 november 2009

    Skrivet av boz1965 den 25 nov 2009

    Eller "Nej till plågsamma ljudförsök" som när grannen fick för sig igår att spela Lasse Stefans på högsta volym. JAG HATAR DANSBAND!!! :@:@:@



    Äntligen! Jag har svår dansbandsallergi.
    Styrdans får mig att utveckla allvarliga besvär. Svettning, darrning och plötsligt får jag två vänsterfötter. För att inte tala om svåra hörselgångseksem! (N)

  • poffa 29 november 2009

    Skrivet av mama97mia den 29 nov 2009

    Skrivet av boz1965 den 25 nov 2009

    Eller "Nej till plågsamma ljudförsök" som när grannen fick för sig igår att spela Lasse Stefans på högsta volym. JAG HATAR DANSBAND!!! :@:@:@



    Äntligen! Jag har svår dansbandsallergi.
    Styrdans får mig att utveckla allvarliga besvär. Svettning, darrning och plötsligt får jag två vänsterfötter. För att inte tala om svåra hörselgångseksem! (N)


    Ja jag känner igen det hela, men det går att bota med en öl.

    Och då ska ölen komma från dit egna eget kylskåp! :)

  • The_mama97mia 29 november 2009

    hehe, dansar aldrig nykter
    inte ens på krogen

  • The_mama97mia 29 november 2009

    Och, det hjälper inte med en öl. Har provat. haha, inte ens med flera.

  • jimboz 29 november 2009

    Jag hatar inte Karaoke, bara när jag själv ska försöka sjunga fast jag inte kan :'(

    OBS ! Jag har aldrig testat nykter. Bevare mig väl.......

  • segerwitch 29 november 2009

    Skrivet av poffa den 29 nov 2009

    Skrivet av segerwitch den 24 nov 2009

    Skrivet av jimboz den 24 nov 2009

    Vissa människor vill avsätta Konungariket i Sverige och dess efterlevande...
    Jag säger !
    LÄNGE LEVE KONUNGEN

    Utan vår Konungafamilj så finns det heller inget kvar här som är svenskt.

    Dax att återupprätta Gamla Stans Giljotin och göra sig av med Landsförrädarna (Y)


    :oSvenska kungahuset????Är det svenskt??Har för mig att de härstammar från Frankrike, eller???


    segerwitch:

    Är det din katt på din avatar-bild?

    Eller utnyttjar du en stackars främmande katt, som inte godkänt bilden för publicering på internet? :'(


    :pKatten heter Oscar och är en riktig linslus, jag har hans tillåtelse att publicera bilden, han hoppas att han skall bli känd.(Y)

  • poffa 29 november 2009

    Skrivet av segerwitch den 29 nov 2009

    Skrivet av poffa den 29 nov 2009

    Skrivet av segerwitch den 24 nov 2009

    Skrivet av jimboz den 24 nov 2009

    Vissa människor vill avsätta Konungariket i Sverige och dess efterlevande...
    Jag säger !
    LÄNGE LEVE KONUNGEN

    Utan vår Konungafamilj så finns det heller inget kvar här som är svenskt.

    Dax att återupprätta Gamla Stans Giljotin och göra sig av med Landsförrädarna (Y)


    :oSvenska kungahuset????Är det svenskt??Har för mig att de härstammar från Frankrike, eller???


    segerwitch:

    Är det din katt på din avatar-bild?

    Eller utnyttjar du en stackars främmande katt, som inte godkänt bilden för publicering på internet? :'(


    :pKatten heter Oscar och är en riktig linslus, jag har hans tillåtelse att publicera bilden, han hoppas att han skall bli känd.(Y)


    Jag förutsätter att du har papper på det! Annars blir det en process... (N)

  • segerwitch 29 november 2009

    Skrivet av poffa den 29 nov 2009

    Skrivet av segerwitch den 29 nov 2009

    Skrivet av poffa den 29 nov 2009

    Skrivet av segerwitch den 24 nov 2009

    Skrivet av jimboz den 24 nov 2009

    Vissa människor vill avsätta Konungariket i Sverige och dess efterlevande...
    Jag säger !
    LÄNGE LEVE KONUNGEN

    Utan vår Konungafamilj så finns det heller inget kvar här som är svenskt.

    Dax att återupprätta Gamla Stans Giljotin och göra sig av med Landsförrädarna (Y)


    :oSvenska kungahuset????Är det svenskt??Har för mig att de härstammar från Frankrike, eller???


    segerwitch:

    Är det din katt på din avatar-bild?

    Eller utnyttjar du en stackars främmande katt, som inte godkänt bilden för publicering på internet? :'(


    :pKatten heter Oscar och är en riktig linslus, jag har hans tillåtelse att publicera bilden, han hoppas att han skall bli känd.(Y)


    Jag förutsätter att du har papper på det! Annars blir det en process... (N)


    :oSå klart att det fins papper på det...( Han är mutad och klar)(Y)

  • allmat 2 december 2009

    :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

  • Gnurf 2 december 2009

    ..

  • monfo 3 december 2009

    Skrivet av allmat den 2 dec 2009

    :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@


    är du arg på någon eller något?

  • Okänd 24 februari 2010

    Skrivet av boz1965 den 25 nov 2009

    Eller "Nej till plågsamma ljudförsök" som när grannen fick för sig igår att spela Lasse Stefans på högsta volym. JAG HATAR DANSBAND!!! :@:@:@




    Vad har du för grannar!!!!! Boz:p :p :p :D :o

  • Okänd 24 februari 2010

    Skrivet av boz1965 den 25 nov 2009

    Eller "Nej till plågsamma ljudförsök" som när grannen fick för sig igår att spela Lasse Stefans på högsta volym. JAG HATAR DANSBAND!!! :@:@:@


    Vad har du för grannar, boz :p :p :p :D :o

  • Okänd 24 februari 2010

    PUFFAR UPP TRÅDEN,

    DET BEHÖVS!

  • Okänd 24 februari 2010

    Om vi puffar upp den här tråden...så kan dom skriva i den som inte gillar vissa andra trådar(H)

  • monfo 24 februari 2010

    (N) vinter
    (Y) vår

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.