Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Varning????

  • K-kristina 24 augusti 2008

    Sen jag fick in virus via receptsparningen så kommr det upp en massa konstiga program o frågar om jag vill installera dem och de säger oxå att jag har virus, spyvare o trojaner . Känns jättelebbigt.:@

  • Smulpajen 24 augusti 2008

    Det här med virus låter ju skumt OCH otrevligt:'( Jag har inte märkt av detta, tror du verkligen du fått det från det här sidan? Vad säger Lind om det? Har du mailat honom?

  • K-kristina 24 augusti 2008

    Ja det kom direkt sen jag försökt spara ner recepten och varningstexten kom. Efter det kom jag inte ut på någon sida varkeni matklubben eler internet överhuvudtagt. Det og ett dygn att få bor det från datorn.Har aldrig haft virus förr o jag har virusprogram. Jag har mailat Lindh .

  • Smulpajen 25 augusti 2008

    Nu sparade jag ett recept, men jag fick ingen virusvarning, bara det andra konstiga meddelandet, men det tror jag är någon programmeringstext av något slag, inget virus.
    Hoppas ditt problem löser sig, för det är ju tråkigt om du måste avstå från att spara allt gott:p

  • Lilljeppe 25 augusti 2008

    Nej det är inget virus, det är bara ett php-fel. Matklubben fixar det.:)

  • Lind 25 augusti 2008

    Hej på er!

    Det finns ingen risk att ni fått virus av detta varningsmeddelande, det var ett varningsmeddelande från våran databas och är nu löst och syns inte längre.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Smulpajen 25 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 25 aug 2008

    Hej på er!

    Det finns ingen risk att ni fått virus av detta varningsmeddelande, det var ett varningsmeddelande från våran databas och är nu löst och syns inte längre.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

    Tack för att du svarade och har löst problemet!

  • NicolinaZ 25 augusti 2008

    Men jag försökte nyss ladda ner Queenie's recept på Ost- och kronärtskockspaj, men det fanns ingen länk till "ladda ned" bara till inköpslistan... Har länken gömt sig på något okänt ställe, eller?

  • stepp567 25 augusti 2008

    Sparade precis ner ett recept utan att det kom upp någon varning(Y), tror att det har blivit åtgärdat, sparade recept igår och fick upp warning:(

  • Monika46 25 augusti 2008

    Ja, jag har också fått det. Tycker att det blivit mycket sämre med det nya och omgjorda programmet i matklubben. Svårare att hitta och att spara. Förr kunde man klicka på olika ingredienser (typ vad man hade hemma) och sen klicka på SÖK och då fick man upp en massa recept med dessa ingredienser i som man valt. Vad tycker Ni andra? Har matklubben blivit bättre eller sämre?

  • Monika46 25 augusti 2008

    Skrivet av kalasmad den 23 aug 2008

    Har sparat fyra recept idag. Varje gång kommer det upp någon text med Varning...... ( efter att receptet blivit tillagt )
    Någon mer som har märkt av det ??


    Visst jag har råkat ut för det samma. Tyckte att matklubben funkade bättre innan, än sedan de gjort om hemsidan. Vad tycker du?

  • festmaten 27 augusti 2008

    Nu skall jag maila Lind, och efter alla dessa skräckrapporter, så tänker jag inte gå in på Matklubben förrän jag fått svar från honom. Vi ses igen , hoppas jag

    Ovanstående skrev jag i söndags, den 24:e. Har skickat 3 st. mail till matklubben, fortfarande inte fått något svar från dem (N)(N)(N)

    Men efter fyra dagar utan matklubben börjar ju abstinensbesvären komma:o
    så nu var jag bara tvungen att gå in o kolla vad som blivit skrivet under denna tråd.....
    Är fortfarande lite tveksam... Lind påstår att vi ej kan få virus genom detta, men K-Kristina har tydligen fått det:'(

  • annelieberggren 27 augusti 2008

    :( jag sparade i går och då kom varningen upp, :o:o om det blev något virus vet jag inte... jag tycker ochså att det blev sämre med den nya versonen (N) söker man på en sak kommer massa olika rätter upp som inte riktigt är i närheten. nää förnyendet är (N)(N)(N)

  • annelieberggren 27 augusti 2008

    den här varningen kom upp nu: :o

    Warning: current() [function.current]: Passed variable is not an array or object in /home/allaann/public_html/matklubben/inc/class.db.php on line 112

    fler som fått sådan???

  • systeryster 27 augusti 2008

    Nu törs man ju inte ens prova.Livrädd att få virus, får väl skriva av recepten med papper och penna! Fy för den som tycker det är kul att sabba för andra och lägga in virus bara för att visa vad man kan med datorer!!:@:@ Nej försök att göra något gott för världen istället.

  • grill 27 augusti 2008

    Hej på er!

    Det finns ingen risk att ni fått virus av detta varningsmeddelande, det var ett varningsmeddelande från våran databas och är nu löst och syns inte längre.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • festmaten 28 augusti 2008

    Skrivet av grill den 27 aug 2008

    Hej på er!

    Det finns ingen risk att ni fått virus av detta varningsmeddelande, det var ett varningsmeddelande från våran databas och är nu löst och syns inte längre.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se


    Bra!!!!
    men verkligen dåligt att inte jag har fått svar på mitt mail, trots att jag skickat tre gånger(N)(N)(N)
    det har alltid funkat bra tidigare med snabba svar

  • K-kristina 31 augusti 2008

    Ja jafg vet inte vad jag ska tro om detta med virus , Sen jag fick in trojanen via sparat recept med varningstexten har hela min dator kapsejsat Trojanen går ej ta bort jag kommer inte in på ett enda dokument och har jag tur kommer jag ut på mailen o via den in på matklubben ,Men det tar flera timmar att komma ut så jg är så besviken.Något måste ha smygit sig in via recepten kan ej se det på annat sätt för jag har aldrig förr haft virus och ja ghar ett bra virusprogramTrist

  • Smulpajen 1 september 2008

    Skrivet av K-kristina den 31 aug 2008

    Ja jafg vet inte vad jag ska tro om detta med virus , Sen jag fick in trojanen via sparat recept med varningstexten har hela min dator kapsejsat Trojanen går ej ta bort jag kommer inte in på ett enda dokument och har jag tur kommer jag ut på mailen o via den in på matklubben ,Men det tar flera timmar att komma ut så jg är så besviken.Något måste ha smygit sig in via recepten kan ej se det på annat sätt för jag har aldrig förr haft virus och ja ghar ett bra virusprogramTrist

    Det här är ju väldigt tråkigt som du råkat ut för. Vet inte vad du har för virusprogram, själv använder jag F-secure och är mycket nöjd med det. Man kan checka sin dator från deras hemsida http://support.f-secure.se/swe/home/onlineservices/fshc.shtml
    Vet inte om detta hjälper dig, men det kanske är värt ett försök. Att formatera datorn är ju en sista utväg som man helst vill slippa. :'(

  • Mikkos40 1 september 2008

    Jag har sparat en hel del recept dem senaste dagarna,har ej fått något meddelande med ordet varning,hoppas det är fixat

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.