Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

boknörd eller? test

  • FarmorMaya 14 maj 2008

    (L) Tyckte denna test var så kul att jag inte kunde motstå att göra om den.
    Antagligen var jag för trött igår eller?????????

    Idag blev jag 67% boknörd, snittet även idag på 52%.
    Känner att det stämmer bättre med min uppfattning om mig som boknörd. Kul, Kul
    (Y)(Y)(Y)

  • Schilke 14 maj 2008

    Var visst 48% boknörd.. Ja ja jag är nog en lagomläsare trots allt. Är dock faktiskt med i en Läsecirkel, bokklubb eller vad man ska kalla det.
    Det var ett himla kul test i alla fall.:D

  • bakakaka 14 maj 2008

    Oj, trodde inte att jag var så mycket boknörd. 25%. Jag som aldrig läser böcker.

  • Deeessan 14 maj 2008

    Själv blev jag 54%

  • Deeessan 14 maj 2008

    Nej, nu blev det fel Russinet är ovanstående

  • Ekorrungen 15 maj 2008

    Blev 25%

  • Lindanemon 15 maj 2008

    Jag blev 66 % , men trodde att jag skulle vara mer, för böckerna betyder mycket i min värld. (L)

    Anluk, har du läst böckerna om Lisbeth Salander, dvs Stieg Larssons Millenium-serie?

    Om inte, gör det! (Y)

  • irenit 15 maj 2008

    Hmmm....68% boknörd, jag ÄLSKAR att läsa en riktigt bra bok gärna med ett ovanligt tema.

    Kan rekommendera Diana Gabaldons svit om en kvinna som "går genom en stenport" och hamnar tillbaka i tiden. Här finns ALLT: historia romantik hunor spänning.

    Trevlig läsning!

  • Skapis 7 juni 2008

    60%, kul test! :D

  • shalona 16 februari 2009

    51% ...kan nog stämma på ett ungefär... :)

  • popik 13 april 2009

    47% men jag läser för det mesta bara kokböcker

  • busan37 13 april 2009

    Jag är boknörd till 70 %, jag läser mycket böcker så jag trodde det skulle bli mer

  • Babzan 13 april 2009

    En pytte. pytteliten boknörd är jag.22%! Läser bara skvallertidningar, trädgårdstidningar och någon enstaka romantisk bok:) eller någon gastkramande skräckis.

  • Anne-Cathrine 14 april 2009

    56% blev jag. Kul med böcker!! Är dock en periodläsare. Just nu läser jag faktiskt 3 böcker samtidigt!:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.