Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Filmcitat

• 4 juli 2009

"The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."

• 7 juli 2009

ingen som vet?annars kan jag berätta det.

• pigelin 9 juli 2009

Don't forget that I'm just a girl, standing infront of a boy and ask to be loved.

• 11 juli 2009

är det pretty woman?

• 11 juli 2009

citatet jag skrev innan var iallafall Samuel L Jackson ifrån pulp fiction

• schizo 13 juli 2009

Har tänkt se Pulp fiction hur många gånger som helst, men det blir aldrig av >.<

A: Hey! Don't insult my friend! He's bee-sexual, right? (bisexuall)
    B: Right. I have sex with bees.
    A: I never understand why you go around with queens.
    B: Well, they're bigger than bees.

citat från en film med min absoluta favorit komiker Izzard :p

• 2 augusti 2009

den här tråden känns lite död. jag har ingen aning om filmen som var innan. vilken var det?=)

• capricornmia 27 augusti 2009

Allt för sent fann jag denna roliga tråd med filmcitat. Shit va duktiga ni är! :)

Citatet ovan - allt snack om bee-sexual och queens gör ju alla tankar direkt går till Bee movie (http://www.beemovie.com/) - som jag visserligen aldrig har sett, men gärna skulle se.

• alvig 27 augusti 2009

Här kommer en lätt:
    My momma always said, Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.

• smultronkyss 28 augusti 2009

Ahh forrest gump.
    Nobody puts baby in a corner

• Fiona 28 augusti 2009

Dirty dancing

“It’s alive! It’s alive!”

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.