Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Saknade bokstäver

  • bakakaka 9 maj 2008

    LÖJTNANT

    M******B (8)

  • lennali 9 maj 2008

    MILOSTAB

    K*****T

  • annica1982 9 maj 2008

    KAKMÅTT

    B****O (6bokstäver)

  • lennali 9 maj 2008

    Skrivet av molgan den 9 maj 2008

    skulle det inte vara intressant att veta vilket ord som man egentligen tänkte på? Det är ju inte säkert att det blir samma som den som svarar.?


    Hej Molgan
    Det skulle vara jätte intressant, men jag tror att det är omöjligt att genomföra. Jag hittade denna lek på internet och där skulle dom gissa exakt rätt ord, men leken dog ut fort.
    Och jag är bergsäker på att Jeanette inte menade MILOSTAB, men det var en svår uppgift, funderade länge och förvånar mig inte om det var ett jätte lätt ord. :D
    Lena

  • bakakaka 9 maj 2008

    Skrivet av lennali den 9 maj 2008

    Skrivet av molgan den 9 maj 2008

    skulle det inte vara intressant att veta vilket ord som man egentligen tänkte på? Det är ju inte säkert att det blir samma som den som svarar.?


    Hej Molgan
    Det skulle vara jätte intressant, men jag tror att det är omöjligt att genomföra. Jag hittade denna lek på internet och där skulle dom gissa exakt rätt ord, men leken dog ut fort.
    Och jag är bergsäker på att Jeanette inte menade MILOSTAB, men det var en svår uppgift, funderade länge och förvånar mig inte om det var ett jätte lätt ord. :D
    Lena


    Jag tänkte på "matklubb" när jag skrev bokstäverna. Men milostab är ju lika rätt. Kul lek där man får gnugga geniknölarna lite.

  • bakakaka 9 maj 2008

    BIFFKO

    K***A (5)

  • lennali 9 maj 2008

    KANNA

    B****I (6)

  • monel 9 maj 2008

    Jaaaa jag kan :D

    Biskvi

    K*****P (7)

  • systeryster 9 maj 2008

    kallsup

    B********R(8)

  • Lisabet 9 maj 2008

    BADBYXOR

    B*****G (7)

  • lennali 9 maj 2008

    BAKNING

    F*****T (7)

  • Lisabet 9 maj 2008

    FLÄSKET

    G****N (6)

  • bakakaka 9 maj 2008

    GRANEN

    F******V (8)

  • klockargarden 9 maj 2008

    FALUKORV


    S******G (8(

  • Matglad-54 9 maj 2008

    (L)Just,ja!
    L*****N(7)

  • Matglad-54 9 maj 2008

    :oNu blev det fel igen fortsätter imorgon:Z

  • bakakaka 9 maj 2008

    SANDBERG
    LEJONEN

    P****G (6)

  • lennali 10 maj 2008

    PAJDEG

    L****G (6)

  • bakakaka 10 maj 2008

    LOCKIG

    H***R (5)

  • matnjutaren 10 maj 2008

    HUMOR (Y)

    H*********A********T

    Här får ni nåt rejält att bita i..:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.