Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Anses Matklubben oseriös?

  • Ruffhaxan 28 juli 2008

    Skrivet av wiklund73 den 28 jul 2008

    Hittade matklubben av en slump och nu är jag "fast". Tycker det är en himla bra klubb. (Y)(Y)(Y)


    Kan bara hålla med. Är ganska ny här på sajten, men snacka om en bra sida. Många goa recept, tips mm Betyg: (Y)(Y)(Y)(Y)(Y) av 5 :)

  • MelleBandolo 28 juli 2008

    Jag gillar också matklubben. här finns så otroligt många recept! inte det minsta oseriöst enligt mig :D

  • Mammamu 29 juli 2008

    Matklubben är en guldgruva med bra och go'a recept!!!

  • Susette 29 juli 2008

    Håller helt med föregående talare. Vi hurrar för Matklubben Hurra Hurra Hurra:)

  • Annlis 29 juli 2008

    Håller med er andra att matklubben är bäst och att man blir beroende. Är i Norge sen en vecka tillbaks och fick en chans att "gå" in på nätet och det första jag gör är att gå in på matklubben, för att kolla runt lite. (Y) :):):)

  • ca70 29 juli 2008

    Mm, jag kan bara hålla med! :p Det har blivit till en vana att några gånger varje dag kika in här och kolla bland recepten och "Matpratet"...man kan ju missa nåt! (L)

  • zonale 29 juli 2008

    Jag tror nog att de flesta uppskattar det klubben har att erbjuda men med över 70.000 medlemmar är det oundvikligt att en del är missnöjda. Om man är mer eller mindre aktiv spelar ingen roll alls, alla har vi något att tillföra. Oftast är diskussionerna både intressanta och givande. Synd bara att de ibland spårar ur och förlorar i saklighet.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.