Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Användarundersökning till kandidatuppsats

  • bernit 3 december 2009

    Klart!

  • Amika 3 december 2009

    Klart... :)

  • ylwa 3 december 2009

    Nu är det gjort...(Y)

  • MammaModesty 3 december 2009

    sådär då.... =)

  • pistrix 3 december 2009

    wow, nu tickar det på igen! va roligt och stort tack för alla som ställt upp.

  • Svesse60 3 december 2009

    Nu har jag också, svarat på din enkät.
    Lycka till med uppsatsen! (L)
    Eva

  • Gnurf 3 december 2009

    Jag skulle kunna svara en gång till med en av mina andra personligheter...:o

  • pistrix 3 december 2009

    Skrivet av Gnurf den 3 dec 2009

    Jag skulle kunna svara en gång till med en av mina andra personligheter...:o


    Menar du att dina andra personligheter har olika beteenden på Matklubben?

  • Gnurf 3 december 2009

    Ja det är ju det som är definitionen på personlighet...typ...(L)

  • pistrix 3 december 2009

    Skrivet av Gnurf den 3 dec 2009

    Ja det är ju det som är definitionen på personlighet...typ...(L)


    sant sant :D

  • WiolaH 3 december 2009

    Sådärja....... - det var ju inte så svårt :'(

    Lycka till(Y)

  • anault-4 3 december 2009

    Hej vännen!

    Jag har nyligen blivit matklubbare! Visste inte att du fanns här med!

  • Roskerstin 3 december 2009

    Har nu fyllt i enkäten och önskar dig lycka till med uppsatsen. M V H Kerstin

  • klockargarden 3 december 2009

    Nu har jag lämnat mitt bidrag till din uppsats! Lycka till

  • marietta 5 december 2009

    Den var bra men istallet for post nummer sa skulle du kanske haft alternativ som land da det ar manga svenskar i utlandet som anvander sidor som denna

  • mulle640 5 december 2009

    Enkäten ifylld. (Y)

  • pistrix 5 december 2009

    Skrivet av marietta den 5 dec 2009

    Den var bra men istallet for post nummer sa skulle du kanske haft alternativ som land da det ar manga svenskar i utlandet som anvander sidor som denna


    Det var jag nog inte medveten om att det var. :) Hoppas det inte inneburit problem för andra...

  • bernit 5 december 2009

    Skrivet av pistrix den 5 dec 2009

    Skrivet av marietta den 5 dec 2009

    Den var bra men istallet for post nummer sa skulle du kanske haft alternativ som land da det ar manga svenskar i utlandet som anvander sidor som denna


    Det var jag nog inte medveten om att det var. :) Hoppas det inte inneburit problem för andra...


    Postnummer kan skrivar SE-33445

  • pistrix 5 december 2009

    Skrivet av bernit den 5 dec 2009

    Skrivet av pistrix den 5 dec 2009

    Skrivet av marietta den 5 dec 2009

    Den var bra men istallet for post nummer sa skulle du kanske haft alternativ som land da det ar manga svenskar i utlandet som anvander sidor som denna


    Det var jag nog inte medveten om att det var. :) Hoppas det inte inneburit problem för andra...


    Postnummer kan skrivar SE-33445


    Ja, det fanns inga tekniska begränsningar att fylla i vad som helst i formuläret. Men om det inte var ett svenskt postnummer så är det ju bra om det skrivs efter.
    Geografiska spridningen kommer visas med google maps om jag får ordning på koden och den prickar rätt städer :)

  • Moline 5 december 2009

    Har svarat nu, lycka till :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.