Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dåligt, dåligt

  • festmaten 28 december 2008

    Har den nya servern fått för mycket julamat, eller vad är problemet hät nu då:o

    Det har funkat så bra senaste tiden, jag trodde det skulle få fortsätta så, men..... ack nej!
    Börjar bli en aning frustrerande med dessa krångliga sidor där man bara kastas runt hela tiden(N)

  • systeryster 29 december 2008

    (Y)Går betydligt bättre att komma in på trådarna nattetid.Jag har bytt sida och sökt recept utan besvär i en timme nu.Vi får helt enkelt byta mattider till nattmål istället.:p

  • Disen 29 december 2008

    Nu funkar det bra igen. Igår så fick jag ett mindre "spel" när det inte gick att komma in på sidorna och så kastades man ut ideligen. Skulle ha tag i ett recept, men det gick inte så jag fick leta upp det på en annan matsajt.
    Jag tycker det är botten att "min sida" inte är som förr. :(

  • flabban 29 december 2008

    Skrivet av Linn_Z den 28 dec 2008

    Skrivet av systeryster den 28 dec 2008

    På min profil har jag inte gjort något sedan innan jul? Vilket inte stämmer, men det kanske inte finns plats att lagra all information längre?:o


    Samma här...
    Får info på mailen när någon t.ex. sparat mina recept men här, under "mina sidor" syns inget. Dessutom kan jag inte längre se vad som hänt innan den 13:e december :@


    Skönt att jag inte är själv.
    Har exakt samma problem på min hemsida. Sparade 5 recept idag, inget blev noterat på min sida, en annan dag 3 varav ett blev noterat. Skrev i någons gästbok och när jag skulle skicka det så kom det upp att medlemmen inte existerade.:@ Vad är det som händer? eller Varför händer inget? MK är ju för övrigt bra.

  • Geronimo 29 december 2008

    Ssssss! Väck inte matklubben!
    Dom sover så skönt,
    - endast Tomten är vaken.
    ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:Z

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.