Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ge dina idéer om en android/iphone APP!

  • Rosageisha 2 augusti 2011

    Skrivet av irrevirre den 7 maj 2011

    Shoppinglistan, som många längtar efter, vill jag också kunna forma så varorna kommer i den ordning som man kommer till dem i butiken. Allstå, jag handlar i en viss Ica-butik och kan själv lägga kategorierna ( mejeri, kryddor, kött, ost osv) i rätt ordning.
    Då missar man inget och slipper springa tillbaka.

    En sådan shoppinglista hade varit guld värd!

  • saxa 1 juni 2012

    Bumpar denna.

    Vad händer. ? , ! Nu finns det massor av andra matsidor som har appar

    Varför inte MK. Eller kommer den snart? ;) Mao ngra år till?

    Idéerna som ligger här är kanon. dvs recept inköpslistan matsedel och kokboken
    Behöver inte ha forumet.

  • reneee 14 juni 2012

    Nu måste den bli klar! Har väntat JÄTTELÄNGE på den nu. När kommer den?

  • kocco 14 juni 2012

    jag läste om Pangasius, har ett enkelt och bra recept.

    Lägg hela eller delade fileer i en gryta, häll i en burk
    hummersoppa ev spä med lite grädde låt sjuda till fisken är
    fast, garnera med räk eller kräftstjärtar och en dillvippa.
    Garanterat gott.
    kan även göras i ugn.

    Hälsningar Birgitta P i Visby.

  • daniely 15 juni 2012

    Hej,

    Appen är på G!

    Den är i betatestningsstadiet just nu, vi har dock inget färdigt lanseringsdatum utan jobbar fortfarande på dom sista kinksen.

    MvH
    Daniel
    Matklubben.se

  • bogullberg 4 december 2012

    Vad händer?

  • bjoli198 4 december 2012

    hur skulle det vara med en app till windowsphone också?

  • he78pa 31 mars 2013

    Senast skrivet den 15 Juni att det är på G, men nu är det snart April och fortfarande ingen app? Hur går det, jag håller med de flesta här vill ha tillgång till min kokbok och kunna söka samt lägga till recept i kokboken. Så enkel som möjligt för att kunna surfa lätt.

  • he78pa 17 juni 2013

    daniely hur går det med appen? Fick inget svar i förra inlägget

  • LenaBE1 18 juni 2013

    Det som är viktigast för mig är att jag snabbt och enkelt kommer åt min kokbok och att kunna söka recept. Gärna en snygg app liknande arlas men framförallt att den är snabb(den nuvarande appen är enormt seg). Liksom många andra vill jag enkelt komma åt en inköpslista och kunna ordna listan själv efter butikens ordning så jag slipper springa som en "yr och virrig höna" i affären, samt att kunna pricka av det jag lagt i kundkorgen och sen kunna radera den inköpslistan när jag handlat allt. Jag hoppas den kommer snart. :)

    Titta på Middasfixx inköpslista, den är jättebra, enkel och tydlig.

  • anette_m 21 juni 2013

    Oj denna tråd är tydligen väldigt gammal för när jag börja läs den kollade jag inte på datumen och år blev jätte glad att det skulle komma en app men eftersom jag har sökt på det dåde till android och iPad nyligen så kan man ju undra när kommer den? Skall det behöva ta så många år för att fixa en ? {question}

  • LenaBE1 22 juni 2013

    Det finns en android-app här hittar du den

    https://play.google.com/store/search?q=matklubben&c=apps

  • Saya78 31 maj 2014

    Hallå ansvariga för appen, ännu ingen app? Hur går det?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.