Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ja eller Nej

  • Geronimo 23 januari 2009

    Skrivet av Smulpajen den 23 jan 2009

    NEJ, NO, NJET=NEIN!

  • Maahl 23 januari 2009

    JA

  • Nettan75 23 januari 2009

    Jajamen =)

  • systeryster 23 januari 2009

    Ja(L)

  • barabbas 2 februari 2009

    ja:D

  • friis 2 februari 2009

    Sidan går mycket mycket fortare nu än vad den gjorde för några månader sen tycker jag, så det får bli ett stort
    JA

  • Bumbis 2 februari 2009

    JA

  • 2 februari 2009

    ja(Y)

  • vanilj 2 februari 2009

    NEJ

  • Matvagott 2 februari 2009

    Ja

  • Smulpajen 2 februari 2009

    Websidan kan inte visas....är det bra??:o Ja ja, alla tolkar vi saker olika.

  • lennali 2 februari 2009

    Hos mig funkar allt och är därför hel nöjd. (Y)

  • Don_Pedro 2 februari 2009

    :@NEJ(N)

  • Pirkko 2 februari 2009

    JA

  • holmba 2 februari 2009

    JA(Y)

  • Lilloo 2 februari 2009

    JA

  • Selle1 2 februari 2009

    Ja :D

  • babbs 4 februari 2009

    NEJ

  • elpatron 6 februari 2009

    Efter en månads avstängning så kan jag bara i ärlightens namn säga NEJ.
    Sidan är lika jävla slö o långsam än o den som säger annat har fått betalt för att säga det.
    Sidan ladddar inte upp alls ibland och tar minuter på sig ibland, men ibland har den lite mongo-ryck för sig och kan vara snabbare men på det hela är det bedrövligt ännu. Tror inte ens jag kommer skriva mer här, har inte bestämt mig. Kanske avslutar mina recept o drar. Får se.

  • anluk 6 februari 2009

    För mig funkar den helt klart MYCKET bättre än tidigare. Snabbt, blir inte utslängd, det fastnar inte som tidigare, recepten går att spara utan problems så helt klart JA

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.