Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben lanserad!

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Skrivet av MatAnders den 21 aug 2008

    Det lilla jag hunnit se verkar helt ok tycker jag förutom det nya typsnittet/storleken på texten i chatten.

    DÄR håller jag med dig! Jag chattar aldrig bara för det är så himla svårt att hänga med i den texten. Är ibland lite ordblid så den texten funkar inte för mig:@

  • Ekorrungen 21 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 21 aug 2008

    Efter mycket hårt jobba har vi nu lanserat nya Matklubben.

    Surfa gärna runt och testa alla nya funktioner och inkom gärna med synpunkter eller rappoortera fel till [email protected]

    MVH
    Matklubben personalen


    Det jag sett verkar det bra(Y)

    Jag försökte redigera ett recept i kokboken där det står 1 ½, vet inte om det ska vara 1 ½ eller 1½, försökte, sen klickade jag på spara, men de funka inte. Det kanske inte går att ändra från 1 ½ till 1½. Hoppas du förstår hur ja menar. Annars verkar sidan bra:)

  • Queenie 21 augusti 2008

    Skrivet av grill den 21 aug 2008

    Nyaste receptet fungera här...


    Vad konstigt, jag försökte skriva in receptet för en tredje gång, tänkte tredje gången gilt ... Men samma sak, när jag trycker på spara hamnar jag på "lägg in recept" istället och det jag skrivit är försvunnit, inte heller har det sparats.

  • Nilof 21 augusti 2008

    Hur gör man för att få fram dagens recept? Hittar inte den funktinen någon stans.

  • Nilof 21 augusti 2008

    Förlåt, tittade för långt ner, det finns ju överst nu:).

  • Nallepuh13 21 augusti 2008

    En så dålig hemsida!! men jag förstår är man som Lind bara 21 år så kan det väl inte bli bättre!(N)

  • Lind 21 augusti 2008

    Skrivet av Queenie den 21 aug 2008

    Skrivet av grill den 21 aug 2008

    Nyaste receptet fungera här...


    Vad konstigt, jag försökte skriva in receptet för en tredje gång, tänkte tredje gången gilt ... Men samma sak, när jag trycker på spara hamnar jag på "lägg in recept" istället och det jag skrivit är försvunnit, inte heller har det sparats.


    Nu ska det fungera att lägga till recept igen.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Nallepuh13 21 augusti 2008

    Lind be om hjälp!!!

  • ingegerdb 21 augusti 2008

    Det här ser jättespännande ut.
    Jätteroligt att man kan se hur många gånger ett recept blivit sparat och hur många gånger det har visats när man söker på recept.

    HAr inte hunnit kola mycket men tycker att det mycket proffsigare ut nu rent layout mässigt.

    (Y)

  • farmoringer 21 augusti 2008

    För min del så verkar det jättebra än så länge. Har ju i och för sig inte hunnit kolla allt ännu. Mern verkar bra,,,(Y)

  • zudette 21 augusti 2008

    Skrivet av Nallepuh13 den 21 aug 2008

    En så dålig hemsida!! men jag förstår är man som Lind bara 21 år så kan det väl inte bli bättre!(N)


    Men hallå!!!!! Vad är det här för kommentar!!!??????? Åldern har väl inget med nånting att göra! Blir hur arg som helst när jag läser sånt här! Kom med konstruktiv kritik istället så kan det kanske bli förbättringar som passar dig såsmåningom!!!!

  • ikah 21 augusti 2008

    De jag har tittat igenom hittills så är allt bättre och snyggare.(Y)

  • SDMaya 21 augusti 2008

    Alltså hur kan man vara så negativ när det är helt nytt? Säkert kommer det va fler saker som behöver fixas till, alla sidor och program har oftast lite "barnsjukdomar"

    Nallepuh13 ... har Linds Ålder något med hur bra man är på hemsidor???(N)
    Det är ett fult påhopp!(N)
    Lind är alltid hjälpsam och tillmötesgående, trivs du inte med sidan så finns det ett bra tips! Logga ut, eller håll dig till konstruktiv kritik!
    Jag måste säga att jag är hittills positivt överraskad, och gillar det jag sett än!(L)
    Tack Lind och alla ni andra som jobbat med sidan och dess funktioner!(Y)

  • festmaten 21 augusti 2008

    Typiskt att det alltid är någon som bara skall klaga... men inte kan komma med något förslag på hur det skall bli bättre(N)

    OM det har med åldern att göra??? så kanske Nallepuh hunnit lära sig ett och annat under årens lopp, som du i så fall gärna kan föreslå!!!!

  • zonale 21 augusti 2008

    Matklubben har tillmötesgått en del av medlemmarnas önskemål och en del inte, åtminstone inte än. Man vill ju ha in åsikter, alltså är den inte färdig och det kanske den aldrig blir:). Förbättringar kommer nog undan för undan. Snälla, såga inte arbetet som har lagts ner bara för att inte alla önskemål blivit uppfyllda. Vi ska prova och framföra vad vi tycker på ett respektfullt och konstruktivt sätt. Precis som SDMaya säger så får vi nog vara beredda på en del "barnsjukdomar". Det jag sett hittils är jag nöjd med. (Y)

  • Heisjo 21 augusti 2008

    Fy vad en del är negativa och rent ut sagt elaka!!! :@

    Sidan är TOPPEN, visst, det finns helt klart en del barnsjukdomar, men gör som Lind skrev och maila in felen till dem så de kan få en chans att rätta till det. Hur många nya saker vet ni som fungerar direkt??

    Jag är helt klart supernöjd och tycker ni på matklubben gjort ett kalasbra jobb! Tack för allt jobb ni lägger ner för oss användare(Y)(Y)(Y)(Y)

    Och till er gnällspikar, hitta en annan sida om nu denna inte passar!!!

  • Edla64 21 augusti 2008

    WOW !! Vilken kanonsnygg sida, bra funktioner och lätt att förstå. (Y)(Y)(Y)

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Skrivet av zudette den 21 aug 2008

    Skrivet av Nallepuh13 den 21 aug 2008

    En så dålig hemsida!! men jag förstår är man som Lind bara 21 år så kan det väl inte bli bättre!(N)


    Men hallå!!!!! Vad är det här för kommentar!!!??????? Åldern har väl inget med nånting att göra! Blir hur arg som helst när jag läser sånt här! Kom med konstruktiv kritik istället så kan det kanske bli förbättringar som passar dig såsmåningom!!!!

    Det här var verkligen riktigt dåligt sagt. Jag vet inte om du är duktigt på att göra hemsidor, men ungdomar kan oftast den här tekniken bättre än vi "gamlingar". Kom med egna förslag om du är kreativ. Att allas önskningar inte går att genomföra är väl helt klart. Vi är i skrivandets stund 81200 medlemmar. Dom flesta vuxna..

  • redd 21 augusti 2008

    Först förskräckelse men rent krast verkar den bättre

    Jag skulle vilja kunna arrangera om dom sakerna som ligger på vänsterspalten, jag använder t.ex. inte matsedeln så den skulle kunna få vara sist eller minimerad och det är min kokbok jag vill ha överst., borde inte vara mer än ett css eller javascript hack iväg ;)

    Vidare känns inloggad på samma ställe meningslös, det står ju längst ner till höger hur som.

  • redd 22 augusti 2008

    Lyckas inte skapa grupper i kokboken..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.